Wishlist 2011

Geçen yıl bi wishlist yapmıştım almayı en çok arzuladığım ürünlerden oluşan, bi kısmını alabildim, pek de severek kullanır oldum. Bu sene de yapayım dedim. Bilemezsiniz ne kadar çok istiyorum bu güzelleri :D Hadi hep beraber bana bol şans dileyelim onları edinmede :D


Azzaro - Twin Sahip olmalıyım bu parfüme. Çok güzel kokuyor, çok temiz, çok saf. Güzel bir indirimini görürsem kaçırmıycam kesinlikle.


Viktor & Rolf - Flowerbomb Şekerli parfüm seven biri olarak bu kokuyu muhakkak edinmek istiyorum. Bi de ateş pahası olmasa :(




Mac - Hue Bu harika nude pembeyi de istiyor deli gönlüm.

Elf - HD Pudra Çok methediliyor, yağlı ciltler için iyi deniyor, denemek lazım.


Mac- All that glitters, Shroom, Naked lunch Farlar Doğal tonlarda göz farlarını çok seviyorum ve bu bebekleri de denemek istiyorum :)


 Sigma Fırçalar Tüm Mac fırçaları alamam ne yazık ki fakat biraz dişimi sıkarsam tüm Sigma fırçaları alabilirim. Hepsini istiyorum hepsiniiii :D

Hadi bakalım bu yıl hangilerine kavuşabilecek bu makyaj aşığı. Sizin bu yıl için edinmek istedikleriniz neler?

4 yorum:



makyajblogum dedi ki...

"MAC Hue" kesinlikle tavsiye ederim, çok güzel bir ruj, aldığımdan beri favori nude rujum :) Bu arada Hue renk olarak YSL rouge volupte Nude Beige'e çok benziyor...Ama tabii aradaki fiyat farkı da malum :)

Sevgiler,
p.s. videoların çok keyifli :)

Bilgentolis dedi ki...

@makeupwithstyle çok teşekkür ederim yorumun için. çok istiyorum hue edinmeyi, tez zamanda gerçekleşecek bu arzum umarım :D

MiskinKek dedi ki...

Mac Hue benim çok çok çok sevdiğim bir renk. Eğer alırsan yorumlarını merakla bekliyorum.

Flowerbomb çok pahalı nereye baksam. Yoksa aklımdaki birşey yani, bigün alcam kesin :D

Twin beni hiç celbetmiyor, zira tam bir sabunumsu kokuymuş. Bu ara meyveli çiçekli şeyler hoşuma kaçıyor.

*Ve not, bloğun inanılmaz keyifli ve sıcak, bil bunu ^^

Bilgentolis dedi ki...

@mis gibi canım çok çok teşekkür ederim. beğenmene çoks evindim bloğumu :D

Hue edinir edinmez hemen buradan koparcam yaygarayı merak etme :D flowerbomb dediğin gibi çok pahalı, uygun bulsam bi yerlerde hemen alcam. Bi kere denemiştim çok hoşuma gitmişti kokusu. Zaten pek severim şekerli kokuları :D