Kasım 2011 Favorilerim

Gecikmiş Eylül 2011 Favorilerim ve Yeniden Merhaba!

Ağustos 2011 Favorilerim


Hangi fondötenle hangi pudrayı kullanıyorum?

Merhaba arkadaşlar. Bu videoda bir arkadaşımın isteği üzerine hangi fondötenle hangi pudrayı kullandığımı göstermek istedim.

Deniz'in kanalı: http://www.youtube.com/user/Purebeautyize

Son zamanlarda ben + Sizden gelenler

Merhaba arkadaşlar. Uzun zaman sonra tekrar sizlerleyim, bu ara için üzgünüm. Takipte kaldığınız için hepinize teşekkür ederim. Sevgiler, öpücükler benden.





Tuğçe'nin kanalı: http://www.youtube.com/user/Elanortiwele

Özlem'in kanalı: http://www.youtube.com/user/OeziLy

Hatice'nin kanalı: http://www.youtube.com/user/TheSecreTreaSure

Türkçe makyaj videoları hakkında

Merhaba arkadaşlar bu videomda sizlere türkçe makyaj videoları yapan arkadaşlardan ve benim video yapma hikayemden bahsetmek istedim. Umarım onlara da destek verirsiniz.

(evet youtube beni yine ucube gibi yakalamış, seri yapcam bu gidişle ucube 1 ucube 2 ...diye :D )



bumm88: http://www.youtube.com/user/bumm88

edbtv1: http://www.youtube.com/user/edbtv1

thesecrettreasure: http://www.youtube.com/user/TheSecreTreaSure

mervebilir: http://www.youtube.com/user/MerveBilir

londradabirturkkizi: http://www.youtube.com/user/Londradabirturkkizi

tubi19: http://www.youtube.com/user/tubi19

girlwiththesun: http://www.youtube.com/user/girlwithinthesun

elanortiwele: http://www.youtube.com/user/Elanortiwele

maviojeliliz: http://www.youtube.com/user/MaviOjeliLiz

fancystar07: http://www.youtube.com/user/FancyStar07

twitter: https://twitter.com/#!/athanatieste

facebook: http://www.facebook.com/bilgenlekozmetikuzerine

http://www.youtube.com/user/bilgentolis

Rossmann Alışverişim (Project 10 panin hazin sonu)

Merhaba arkadaşlar. Bu videoda project 10 pani nasıl mahvettiğimi ve bunu yaparken nelerin suç aletim olduğunuz izleyeceksiniz. Hepinize sonsuz sevgiler :)
(youtube beni ucube gibi yakalamasa keşke bi kez olsun)

Takma kirpik nasıl takılır?

Herkese merhaba :D Bu videomda sizlere nasıl takma kirpik takabileceğinizi göstermeye çalıştım, umarım faydalı olur ve hoşunuza gider. İzlediğiniz için çok teşekkür ederim.


Project 10 Pan Update ve Bitenler

Merhaba arkadaşlar. Bu videomda sizlere project 10 pande 2 hafta sonunda kat ettiğim yolu göstermek istedim. Umarım hoşunuza gider :D

youtube: http://www.youtube.com/user/bilgentolis

facebook: http://www.facebook.com/bilgenlekozmetikuzerine

Gülşen Bubikoğlu Makyajı Videosu


Merhaba arkadaşlar. Bir izleyicimin ricası üzerine Gülşen Bubikoğlu makyajı yapmaya çalıştım, umarım beğenirsiniz. İzlediğiniz için çok teşekkür ederim.



Gülşen Bubikoğlu'nun bu fotolarından esinlenerek yaptım makyajımı;

http://1.bp.blogspot.com/_nxgNefTU2PU/S7HN28uywYI/AAAAAAAABmE/i11zsoaiXWw/s16...

http://www.hatunlife.com/google-image/g%C3%BCl%C5%9Fen-bubiko%C4%9Flu2.jpg

http://videoizleyici.com/thumbs/Gulsen-Bubikoglu-1305994645.jpg


Temmuz 2011 Favorilerim

Merhaba arkadaşlar. Uzun bi aradan sonra birlikteyiz tekrar :D Bu ay en severek kullandığım ürünleri sizlerle paylaşmak istedim. Bakalım neler varmış?

Önce video; (nasıl yakalamış beni youtube, olmaz olsun böyle tip :D )




kotalı internet mağdurları için de foto ve açıklamalar :D







Sarıkız Doğal Maden Suyu Spreyi: Çok severek kullanıyorum bunu ben. Yazın makyajlı günlerde serinlemek için yüzümü yıkayamadığımda imdada yetişiyor. Tek dezavantajı bulmanın çok zor olması. Avene ve La Roche Posey de buna benzer termal su içerikli ürünler satıyor ama bunun daha ucuz olduğunu tahmin ediyorum. Kendim almadım, hediye geldi o yüzden de fiyatını bilmiyorum ne yazık ki. Bulabilirseniz alın deneyin derim.

Gliss Sıvı Saç Kremi: Kokusu tek kelimeyle muhteşem. Denize gittiğimde deniz sonrası ıslak saçlarıma sürdüm ve saçlarıma iyi geldiğini düşünüyorum. Mucizeler yaratmadı ama kurumasını engelledi ve hoş bir şekil verdi sanki. Saçlarımın sürdükten sonra misler gibi kokması da cabası. Fiyatı 6 liraydı yanılmıyorsam Kipa'da.

Biderma Photoderm Ma Spf 50 Güneş Koruma Spreyi: Bioderma'nın bir çekilişinde hediye olarak kazandım bu ürünü ve bayıldım. Yapısı çok güzel, hemen emiliyor. Kokusuz, yağlı bir his bırakmıyor. Ciltte varlığı yokluğu bir ve bu yaz favorim oldu gerçekten. Bittiğinde tekrar almayı düşünebileceğim kadar güzel. Çok güvendiğim bir marka oldu Bioderma ve gönül rahatlığıyla da tavsiye ediyorum bu kremi. Hem yüz hem de vücutta kullanılabiliyor, ayrıca hassas ciltlere de uygun. Fiyatı internet eczanelerinde 50 lira civarı yanılmıyorsam.

Emotion Harmony Deodorant: Bunu yarıladım bir ayda. Kokusu çok güzel ve ferah, oldukça da kalıcı. Tekrar alabilirim. Fiyatı 5 6 lira civarı olsa gerek.

The Body Shop Vanilla Vücut Losyonu: Daha önce de bi kaç kez bahsettim, sıkılmış olmanız olası ama cidden bayılıyorum ben bu losyona. Yapısı ve kokusu öyle güzel ki. Yumuşacık, hemen emiliyor. Yazın krem sürmekten nefret eden bendeniz bile bu yavruyu sürmekten hiç vazgeçmiyorum. Kollara ve bacaklara sürmek için çok ideal bence. Body shop indirime girdiğinde tekrar alacağım kesinlikle.

Parmex Aseton: Bundan önce kullandığım aseton o kadar kötüydü ki parmexe resmen aşkla saldırdım ve tekrar hatırladım ne kadar güzel birşey olduğunu bunun. Ojeyi güzel çıkarıyor, tırnakları kurutmuyor, korkunç bir kokusu da yok. Bittikçe tekrar bunu alcam ve bir daha maceraya girmiycem.

Bioderma Photoderm After Sun Lotion: Yüz ve vücut için kullanılabilen güneş sonrası losyonu. Bu da diğer Bioderma güneş kremiyle beraber hediye gelmişti ve bunu da kullandım denizde bolca. Açıkçası güneş kremi kadar vurmadı beni ama işini yapmıyor da diyemem. Yapısı hafif ve akışkan. Nemlendirmesi cildi rahatlatması da iyi. Biraz daha serinletici bir hissi olsaydmış 10 üzerinden 10 alırmış benden.

Elf Desert Haze Oje: Yaz geldi, herkes cıvıl cıvıl renk ojelerde ama benim nude renk sevdam bitecek gibi değil. Çok güzel ve çok temiz bir renk, yıl boyu sürülebilecek kadar güzel bence. Tek eksi yanı rengini ancak 3 katta vermesi ama ne yapalım gül ve diken olayı işte :)

Golden Rose Silk Touch Matte Eyeshadow 202: Bayılıyorum bu renge. Mat ama tamamen mat tozumsu bir görüntüsü yok. Krem gibi ciltle bütünleşiyor ve çok doğal duruyor. Tüm göz kapağıma sürüp diğer farlara baz olarak kullanıyorum ve çok memnunum.

Flormar Matte Mono Eyeshadow: Ne yazık ki arkasından numarası silinmiş. Çok hoş nude bir pembe. Mat, yapısı ince ve oldukça doğal duruyor. Severek kullanıyorum.

MAC Naked Lunch Eyeshadow: Fazla söze gerek yok herhalde, macin en meşhur farlarından biri ve rengi çok hoş. Benm tenimde çok belli etmiyor kendini ama bu memnun olduğum birşey açıkçası. Çok hoş bir ışıltı katıyor göze ve smokey makyaj için harika olur bence.


Vaseline Lip Theraphy Dudak Nemlendiricisi: Aşığım buna ben. Verdiği hafif renk, dudakları yumuşacık yapması, nemlendirmedeki başarısı, gereksiz parıl parıl durmayısı ve yapışkan his vermemesi mükemmel. Dia markette 4.5 liraya satıldığını gördüm.

Beauty Formulas Oil Contol Tissues: Yağlı ciltli kişilerin olmazsa olmazı bunlar bence. Watsonstan almıştım yanılmıyorsam 3 liraya ama o marka olması şart değil, herhangi bir marka da iş görür bence. Çantamdan eksik etmiyorum ve gün içinde yağlandıkça da fazla yağı alıyorum bunlarla. Çok memnunum.

Evet arkadaşlar benim temmuz favorilerim şimdilik bu kadar. Sizler en çok neleri kullandınız bu ay?

Bana dair 2

Project 10 Pan

Merhaba herkese :D Başlıktan da tahmin edebileceğiniz gibi project 10 pan olayına girmiş bulunuyorum. Hayli zor olacak biliyorum fakat bu gerekliydi sanki. Özellikle de bi kenarda duran, gerek kıyamamaktan, gerekse diğerleri kadar sevmemekten bi türlü kullanmadığım bazı ürünlerle, günlük hayatta severek kullandığım bazı ürünleri bitirmek istedim. Böylece yerlerine yenilerini alırken kendimi suçlu hissetmeyeceğim :) Bu projeye sevgili Ezgi, Ceren ve Mine de katılacaklar ve hep beraber ürünlerimizi bitireceğiz bir bir :D Ve elbette elimizdekiler bitmeden başka birşey almak da yok, ne anlamı kalır yoksa p10p yapmanın di mi :)
 

Peki bakalım neleri bitirmek niyetindeyim?

Önce konuyla ilgili videom gelsin :)



Şimdi de bitireceklerimin toplu resmi ve kendileri hakkındaki görüşlerim:


Üst sıra soldan sağa:

The Body Shop Vanilla Vücut Losyonu: Çok çok güzel bir losyon bu. Kokusunu seviyorum o ayrı ama onun dışında yapısı yumuşacık. Hep söylüyorum ağır yapılı kremleri sevmediğimi. O yüzden de losyonlar benim için biçilmiş kaftan. Bu ise yapış yapış olmayan, vıcık vıcık parlatmayan, cilt tarafından hemen emilip cildi yumuşacık bırakan harika bir losyon. Bayılarak kullanıyorum ve bittiğinde yenisini alırım. Kokusu vanilya olmak zorunda değil, başka şeyler de deneyebilirim.

Coastal Scents Undercover HD Foundation: Bi önceki postumda da bahsetmiştim kendisinden, rengi bana çok açık ve sadece başka fondotenlerle karıştırarak kullanabiliyorum. Karıştıra karıştıra kullanıp bitireceğim zira artık son kullanma tarihine yaklaşıyor.

Clinique Deep Cleansing Emergency Mask: Bu bir kil maskesi. Cilt temizliğine ek olarak haftada bir ya da iki kere kullanmak gerekiyor. Yağlanmayı kontrol ediyor ve gözenekleri temizliyor. Tabi düzenli kullanırsanız. Ben tembelin teki olduğumdan düzenli kullanmıyorum o yüzden de etkilerini tam göremiyorum. Sonunda bu projeye katarak düzenli kullanmış ve tam etkisini görmüş olacağım kendisinin.
The Body Shop Passion Fruit Yüz Yıkama Jeli: Bunu indirimden almıştım ve bolca kullandım gördüğünüz gibi. Fakat daha sonrasında Neutrogena'nın şu meşhur pembe serisine geçince bunu böyle yarım bırakmıştım. Şimdi diğeriyle dönüşümlü olarak kullanmayı düşünüyorum. Yapı itibariyle hafif bir temizleyici bu, o yüzden makyaj yapmadığım günler sadece basit temizlik işlemleri için bunu kullanmayı ve bitirmeyi düşünüyorum.

Orta sıra soldan sağa:


Cherry Culture Bubble Gum Lip Balm: Bunu bir Cherry Culture alışverişimde hediye olarak göndermişlerdi. Sakız gibi kokuyor resmen yiyesim geliyor, muhteşem kokusu. Yapısı biraz ağır. Dudaklara parlaklık veriyor ve sürdükten resmen saatler sonra bile dudakta kalıyor şayet birşey yemez ya da dudaklarınızı silmezseniz. Ben yapısını bir balm için fazla ağır buluyorum, bunun dışında bi sorun yok. Yine de yapış yapış falan değil. Sürekli günde bi kaç kere kullanmama rağmen henüz ancak yarılayabildim. İzmir sıcaklarında kabında boşa erimesin diye kullanıp bitirmek istiyorum tez zamanda.

Yves Saint Laurent Rouge Volupte No:2 : Vakti zamanında 70 ila 80 lira arası bir para ödeyip aldığım rujum. Ne düşünüyordum bilmiyorum, ne gerek vardı bilmiyorum. Ha hakkını yemeyim ruj güzel, ama daha önce de söylediğim gibi dünyada 70 lira edecek bir ruj yok benim için. O yüzden tabi ki tekrar almayacağım. Yine de yapısı, sürüm kolaylığı, renginin güzelliği, nemlendirici oluşu vs güzel bu rujun. Kalıcılığının sıfır oluşu işe berbat elbette. Çok para verdim diye kıyamadığımdan sürmüyordum ama geçenlerde bir baktım son kullanma tarihine ramak kalmış. Koku ve yapısında bir değişme yok henüz ama bunu beklemeye niyetim de yok. Kullanıp bitireceğim.


Mac Creme D'Nude Lipstick: Bir dönem nude ruj sevdasındayken aldığım ve gene kıyamadığımdan kullanmadığım bir ruj bu. Rengi gayet hoş falat cremesheen yapılı olduğundan hemen akıyor bozuluyor. Ben de artık kullanıp bitirmek istiyorum. Kokusu da pek hoş bu arada.

Pastel High Shine Gloss Natural: En en sevdiğim lipgloss. Hiç kalıcı değil evet ama yapısı, rengi, kokusu, ıslak duruşu, yapış yapış olmaması ve hafifliği harika. Gloss budur işte. Gel gör ki ben gloss insanı değilim. O yüzden her ne kadar sürdüğümde çok beğensem de sık sürmüyordum bu bebişi. Yapısı bozulmaya başladı ve bildiğime göre piyasadan kalktı bu seri, ben bitirmeden bozulursa da içim acıyacak. Bitireyim bari dedim hehe.

Cacharel Noa: Bloğun farklı yerlerinde sıkça kendisinden bahsettiğim için fazla uzatmayacağım konuyu, hoş parfüm, alalı 2 3 yıl oldu, renk değiştirmeye başladı, bozulmadan önce kulanıp bitirmek derdim.

Alt sıra soldan sağa:

Loreal LE Kohl Pencil: Siyah göz kalemi. Ben uzun zamandır göz içime siyah kalem olayını jel eyeliner ile yaptığımdan dolayı öyle kalemler kullanmıyorum ama kenarda kullanılmadna durması da sinirimi bozuyordu. Sanırım tüm ürünler içinde en zor bitireceğim bu olacak çünkü yepyeni en fazla 1 2 kere swatch edilmiş bir kalem bu. Bakalım ne olacak.

Avon Likit Eyeliner: Aslında sevmiyorum bu ürünü pek. Rengi siyah güya ama solgun lacivert gibi geliyor bana, istediğim görüntüyü vermiyor. Yine de çok keskin hat istemediğim daha sade makyaj istediğim günlerde iş görebilir. Kenarda kaderine terketmektense kullanıp bitireyim dedim.

Nyx Concealer In A Jar: Bu da bitirmekte zorlanacağımı düşündüğüm bir ürün zira sadece yüzdeki kusurları kapatmak için sürüyorum, gözaltımda çok birikme yapıyor ve ağır geliyor. Fakat krem bir ürün ve son kullanma tarihi de geliyor diye bu listede olmalıydı. Elimden geleni yapacağım :)

Evet arkadaşlar benim project 10 pan (ki burada 12 ürün var) ürünlerim bunlar. Ne kadar zamanda bitiririm bilemiyorum ama içlerinden bitenler oldukça blogda update şeklinde yayınlamayı düşünüyorum. İçinizde bizimle beraber bu yola çıkmaya cesaret edecek olanlar varsa haydi, bekliyoruz :)

Bitenler ve Dibi Görünenler 3 (post + video)

Merhaba arkadaşlar. Bu postumda sizlere bitirdiğim ve dibini gördüğüm ürünleri göstermek istedim bir kez daha. Ayrıca bundan sonra videolara post ve resimlerin de ekleneceğini söylemek istiyorum. Kotalı bağlantı sebebiyle videoları izleyemeyen arkadaşlar en azından neden bahsettiğim hakkında bi fikir sahibi olsun istedim. Umarım hoşunuza gider bu uygulama :)

Videonun altında postun resim ve açıklama kısmını bulacaksınız :)





En üst sırada soldan sağa:

Gülşah Aseton: Açıkçası nefret ettim bu asetondan. Tırnaklarımı sarartıyor ve kurutuyor. Tekrar almayı düşünmüyorum.

Coastal Scents HD Foundation ST02: Bu fondoteni sadece koyu renklerle karıştırıp kullanabiliyorum çünkü rengi çok açık. Uzun zamandır da sahibim, artık karıştıra karıştıra kullanıp bitireyim dedim.

Vaseline Ayak Kremi: Bunu Vaseline'in yaptığı bir çekilişten kazanmıştım. Yapısı güzel, ayakları nemlendirmesi de hoş fakat eşsiz bir ürün değil. Tekrar almak için acele edeceğim birşey de değil.

Flormar Mat Touch Fondoten M301: Bu fondoteni severek kullandım. Kapatıcılığı ve matlığı güzeldi fakat rengi benim için çok koyu ve bej. Renk skalası iyi diyemem çünkü diğer renkleri de bana çok koyuydu. Coastal scents hd fondotenle karıştırıp sürüyordum. Fırçayla sürüldüğünde yapısı biraz kalın gelebilir fakat nemli bir süngerle uygularsanız sonuç pürüzsüz ve mükemmele yakın.

Eyüp Sabri Tuncer Swiss Chocolate El ve Vücut Kremi: Bunu EST indirimdeyken almıştım oldukça uygun bir fiyata bir setin içinde. Nemlendiriciliğini ve kokusunu oldukça başarılı buluyorum. Yine bir indirim olursa almayı düşünebilirim. Vücut için bence ağır ama el ve ayaklar için harika.

Isana Saç :Bakım Kürü: Bunu Rossman'den 2 lira gibi komik bir rakama almıştım fakat bir etkisini görmedim. Hoş ne bekliyordum bilmiyorum ama sanırım tekrar almayacağım.

Revlon Colorstay Foundation Golden Beige: Hayatımın fondoteni bu kesinlikle. Kapatıcılığı, rengi, kalıcılığı, tende duruşu herşeyiyle mükemmel. Bu ve sigma flat top f80 fırça mükemmel ikili. Bitirdim, yenisini kullanıyorum ve ömrüm boyu bu ürünsüz olmak istemiyorum.

Sephora Waterproof Göz Makyajı Temizleyici: Seveni çok biliyorum ama ben nefret ediyorum bu üründen. Makyajı güzel çıkarıyorsa da göz çevremi yapış yapış yağ içinde bırakıyor. Hiçbir şekilde tekrar almayı düşünmüyorum. Diadermine bundan 10 kat iyi.

Orta sıra soldan sağa:

Mac Mineralize Skinfinish Natural Light: Çok severek kullandığım pudra bu. Revlon fondoteni sürdüğümde sabitlemek için kullanıyorum ve çok memnunum. Tekrar almazsam tek sebebi fiyatı olur. Buna dupe olarn maybelline dream mat olur muhtemelen alacağım ürün.

Julian Allık No:20: Mat şeker bi uçuk pembe. Severek kullanıyorum. Cildimde herhangi bi irritasyona sebep olmadı. Bittiğinde tekrar almayı düşünmüyorum çünkü benzer başka allıklarım da var fakat olmasaydı bunu alırdım.

Maybelline Dream Mat Pudra Apricot Beige: Bu pudraya bayılıyorum. Yapısı incecik, fondoten sabitlemek için harika. Mac MSF natural için dupe diyorlar, haklılar fakat bunun artısı yağlanmayı daha uzun süre kontrol etmesi. Bittiğinde kesinlikle tekrar alacağım bir ürün.

Catherine Arley Silky Touch Pudra No:5 : Çok severek kullandığım canım pudram. Bundan bi kaç tane daha bitirdim daha önce. Bittikçe alacağım ve onsuz asla olamayacağım bir ürün.

Elf Warm Bronzer: Çok severek hemen her makyajımda kullandım ve 1.5 sene gibi bir zamanda bitirdim. Elften alışveriş edebiliyor olsaydım tekrar alırdım.

Alt sıra soldan sağa:

Benefit Confessions Of A Concealaholic Palet: Bu paleti çok seviyorum ve aldığım günden beri hergün kullanıyorum. Özellikle de boeing kapatıcılara bayılıyorum. Zaten gördüğünüz gibi her iki renkte de dibini gördüm. Gözaltıma süremeyeceğim kadar koyu yapılılar ama yüz kusurlarını kapatmak için harikalar.


Cacharel Noa Parfüm: Tertemiz kokan yazlık bu kokuyu çok seviyorum. Kıyamadığım için sıkmıyordum ve bir köşede öylece duruyrdu ki renginin hafif değişmeye başladığını farkettim. Bu durumda kullanıp bitireceğim.

Olay Active Hydrating Nemlendirici: Mü kem mel! Bayılıyorum jel kıvamının hafifliğine, yapış yapış olmadan ve ağırlık vermeden nemlendirmesine. 10 lira gibi bi paraya almıştım, şaka gibi cidden. Tekrar tekrar alıcam tabi ki.

Nyx Concealer In A Jar: Bu kapatıcıya bayıldığımı söyleyemem. Yapısı kalın o yüzden gözaltlarım için kullanmıyorum. Tenimde ise çok kapatıcı değil. Fakat kenarda durmasına da gönlüm elvermiyor o yüzden de daha sık kullanıp bitirmeye çalışacağım.

Loreal Voluminous Carbon Black Rimel: Çok severek kullandım. Bir yedeğim daha var. Bu ne yazık ki artık bitti ama tekrar almaya devam edeceğim sanırım. Dolgunlaştırma özelliği ile diğer rimellerden açık ara önde.

Maybelline The Falsies Black Drama: Bu da oldukça güzel bir rimel. Hem dolgunluk hem de uzatma yönünden oldukça başarılı ve fiyatı da gayet makul. Bitti ve sanırım tekrar alacağım aynısından.

Loreal Lineur Intense Liquid Eyeliner: Hayatımın göz makyajı ürünü bu. Bunsuz olamam ben sanırım. O kadar güzel ve zahmetsiz ki kullanımı üzerine eyeliner tanıyıp kullanamam. Bitti, yedeği devreye girdi. Tekrar tekrar alınacak.

Elf Eyebrow Kit Medium: Bu üründen de çok memnunum. Jel kıvamlı olması hem kirpikleri şekle sokmaya hem de renk vermeye yarıyor. Hemen her makyajda kullanmama rağmen bitme belirtisi gösterecek gibi değil, gayet de memnunum bundan :D

Evet arkadaşlar, bitenler ve dibi görünenler şimdilik bunlar. Sizler neler bitirdiniz şu sıra?

Yeni cilt bakımı rutinim

Merhaba arkadaşlar. Bu videoda yenilenmiş cilt bakımı ürünlerim ve rutinim hakkında size bilgi vermek istedim. İzlediğiniz için teşekkür ederim.

youtube sayfam: http://www.youtube.com/user/bilgentolis

facebook: http://www.facebook.com/bilgenlekozmetikuzerine

Son aldıklarım ve gelenler

Merhaba arkadaşlar. Bu videoda en son satın aldığım makyaj ürünlerini ve doğumgünümde ve bir de bir çekilişte kazandığım hediyeleri göstermek istedim. Bir de sevgili Ezgi'nin bana gönderdiği hediyeler var :D Umarım hoşunuza gider, iyi seyirler :D

facebook sayfam: http://www.facebook.com/bilgenlekozmetikuzerine

İstek makyaj videosu

Merhaba arkadaşlar. Son iki videomda yaptığım makyajı göstermemi istemiştiniz, buyrun gösteriyorum :D İzlediğiniz için çok teşekkür ederim

facebook sayfam: http://www.facebook.com/bilgenlekozmetikuzerine

Haziran 2011 Favorilerim

Merhaba arkadaşlar. Bu videomda haziran ayında favorim olan ürünleri bulacaksınız. İzlediğiniz için teşekkür ederim.

Bana dair

Merhaba arkadaşlar. Bu süper uzun videoda daha önceden yapmam istenen tagleri cevapladım aynı zamanda konuştum da konuştum. Umarım sıkılmazsınız, videolarım çok uzun olmaya başladı sanırım, hoşunuza gitmiyorsa belirtin lütfen :D Hepinizi öpüyorum :D

Bahar / Yaz Makyajı Videosu

Merhaba arkadaşlar. Bu videomda sizlere yaz aylarına uygun bir makyaj yapımını göstermek istedim umarım hoşunuza gider.

Çekilişim Sonuçlandıııııı!!

Evet arkadaşlar çekilişimi sonuçlandırdım ve sonunda hediyeler sahiplerini buldu. Kazananları tebrik ediyorum, kazanamayan arkadaşlar da lütfen üzülmesinler çünkü yakın zamanda bir çekiliş daha düşünüyorum. Herkese katılım için çok teşekkür ederim :D

Youtube ve blogdan takip etme koşullarını yerine getirip çekilişe katılmaya hak kazanan arkadaşların listesi aşağıda :D Söylediğim gibi paylaşım ortamlarında duyuru yapanları iki kere yazdım listeye, kafalar karışmasın :D

1. Kazanan sevgili Ezzooo yani Ezgi





Kazandığı hediyeler;

- Vaseline cocoa butter vücut losyonu
- Vaseline aloe fresh vücut kremi
- Everyday minerals freckles göz farı
- Catherine Arley silky touch 5,5 numaralı pudra
- Flormar 201 numaralı dudak kalemi
- Flormar oje


2. Kazanan sevgili Boukettoo yani Buket


Kazandığı hediyeler:


- The Body Shop passion fruit yüz temizleme jeli
- Carmina shimmer tones 2 numaralı allık
- Elf all over color stick pink passion
- Everyday Minerals boardwalk göz farı
- Everyday Minerals funnel cake göz farı
- Flormar 344 numaralı oje
- Natty 322 numaralı oje

3. Kazanan sevgili esraduruk48 yani Esra



Kazandığı hediyeler:

- Stars make up heaven 32'li palet (boş)
- Avon solutions body stretch çatlak kremi
- Golden Rose perfect shine ruj 205 numara
- Everyday Minerals mystic night göz farı
- Flormar 376 numaralı oje

Tekrar tebrik ederim arkadaşlar :D Yeni çekilişlerde görüşmek üzere :D

Kazanan arkadaşlar benimle irtibata geçip adres bilgilerini verirlerse şayet en kısa zamanda paketlerini göndericem ve onlara gönderdiğimi bildiricem. Elimden geldiğince çabuk yapcam bunu söz :D

Youtube videosu - 5 dakikalık acil makyaj

Merhaba arkadaşlar. Bu videomda sizlere 5 dakikada yapılmış bir makyajı göstermek istedim, umarım hoşunuza gider.



youtube: http://www.youtube.com/user/bilgentolis

twitter: https://twitter.com/athanatieste

facebook: http://www.facebook.com/bilgenlekozmetikuzerine

Youtube videosu - Güneşten korunmak hakkında -

Merhaba arkadaşlar. Bu videomda sizlere güneşten korunma hakkında fikir vermek ve konunun ne kadar önemli olduğunu vurgulamak istedim. Umarım faydası olur. İzlediğiniz için teşekkür ederim.

http://www.youtube.com/user/dermTVdotcom

Youtube videosu - Pembe tonlarında makyaj -

Merhaba arkadaşlar. Bu videoyu sevgili Sultan'ın isteği üzerine yaptım. Nişanında pembe makyaj yapmak istiyordu ve kendisine örnek göstermemi istedi, umarım beğenirsiniz :D

facebook: http://www.facebook.com/bilgenlekozmetikuzerine

Youtube videosu - Yeni çekilişim -

Merhaba arkadaşlar. Sizlere yeni bir çekilişle hediye vermek istedim umarım hoşunuza gider. Bu çekilişte 3 kazanan olacak ve her biri aşağıda gruplandırdığım hediyeleri kazanacak. Çekilişim 20 Haziran 2011 de btip kazanan 21 Haziran 2011 de açıklanacak.

Katılmak için yapmanız gereken,

1) Youtube'da izleyicim olmanız http://www.youtube.com/user/bilgentolis
2) Bloğumda izleyicim olmanız http://bilgen-tolis.blogspot.com/

Ayrıca şayet bu çekilişle ilgili bloğunuzda, twitterda ya da facebookta duyuru yaparsanız +1 katılım hakkınız olacak.


Bloğumda ya da youtube da bu videoya yorum olarak youtube ve bloggerdaki kullanıcı adınızı yazmanız, ayrıca şayet bloğunuzda ya da twitterda çekilişi duyurmuşsanız onun da linkini vermeniz gerekiyor katılım için.

Kazanan 1. kişi;

- Vaseline cocoa butter vücut losyonu
- Vaseline aloe fresh vücut kremi
- Everyday minerals freckles göz farı
- Catherine Arley silky touch 5,5 numaralı pudra
- Flormar 201 numaralı dudak kalemi
- Flormar oje

Kazanan 2. kişi;

- The Body Shop passion fruit yüz temizleme jeli
- Carmina shimmer tones 2 numaralı allık
- Elf all over color stick pink passion
- Everyday Minerals boardwalk göz farı
- Everyday Minerals funnel cake göz farı
- Flormar 344 numaralı oje
- Natty 322 numaralı oje

Kazanan 3. kişi;

- Stars make up heaven 32'li palet (boş)
- Avon solutions body stretch çatlak kremi
- Golden Rose perfect shine ruj 205 numara
- Everyday Minerals mystic night göz farı
- Flormar 376 numaralı oje

kazanacak. Şimdiden herkese bol şans :D

Youtube videosu - Rossmann Alışverişim -

Merhaba arkadaşlar. Bu videoda rossmanndan yaptığım son alışverişi göstermek istedim sizlere. Umarım beğenirsiniz :D

facebook: http://www.facebook.com/bilgenlekozmetikuzerine

twitter: https://twitter.com/athanatieste

Youtube videosu - Makyaj koleksiyonum ve düzenlemesi 2 -

Merhaba arkadaşlar. Yenilenen makyaj koleksiyonumu ve düzenleme şeklimi göstermek istedim bu videomda, umarım hoşunuza gider. İzlediğiniz için ve desteğiniz için sonsuz teşekkür ederim.

facebook: http://www.facebook.com/bilgenlekozmetikuzerine

twitter: https://twitter.com/athanatieste


Youtube videosu - Tekrar tekrar aldığım en favori ürünlerim -

Merhabalar arkadaşlar. Bu videomda tüm zamanların en sevdiğim ürünlerini göstermek istedim size. Umarım hoşunuza gider.

facebook: http://www.facebook.com/bilgenlekozmetikuzerine

twitter: https://twitter.com/athanatieste

Alışveriş özgürlüğümü geri ver kampanyasına destek

Arkadaşlar internetten alışveriş kısıtlamasını bilmeyen yok. Her platformda ne kadar kızgın ve üzgün olduğumuzu belirtiyoruz. Böylesi bi kısıtlamayı yaşamak, en doğal haklarımızdan birinden böyle zorla uzak tutulmak çok can sıkıcı. İşte buna sessiz kalmak istemeyen bir gurup gönüllü çok güzel bir işe imza attılar. Bir avukatla görüşüldü ve yasal işlemlere başlanıyor. Bunun bir bedeli var ve bu bedeli bizler yani bu yasaktan muzdarip olanlar yükleniyor. Kendi adıma 10 liralık (5 de olur 100 de olur bu tamamen ödeme gücünüze bağlı) bu yardımı yapmayı çok görmedim, yaptım. Sizlerden de bu konuda özverili olmanızı rica ediyorum. Ben nereye ne ödeyeceğim, sistem nasıl işleyecek, bu gönüllüler kimlerdir diye soranları da aşağıda vereceğim linki tıklayıp detaylı bilgi almaya davet ediyorum. Bizden alınmış özgürlüğü söke söke geri alabilmemiz tek dileğim.

http://www.facebook.com/#!/home.php?sk=group_141038985968157&ap=1

http://yurtdisialisverisyasagi.blogspot.com/

HESAP NUMARASI:

Umut Şeker
Türkiye İş Bankası Ankara Kavaklıdere Şubesi
4209 (Şube Kodu) - 0866908 (Hesap No)
IBAN: (TR950006400000142090866908)


PAYPAL ADRESİ:

taurusskywalker@gmail.com

Youtube videosu - Verdiğim parayı hakeden ve etmeyen ürünler -

Merhaba arkadaşlar. Bu videomda sizlere verdiğim parayı hakettiğini ve haketmediğini düşündüğüm ürünlerle ilgili yorumlarımı iletmek istedim. Umarım hoşunuza gider. İzleme için teşekkür ederim :)

facebook: http://www.facebook.com/bilgenlekozmetikuzerine

twitter: https://twitter.com/athanatieste

youtube:  http://www.youtube.com/user/bilgentolis

Youtube videosu - Dibini Gördüğüm / Bitirdiğim Ürünler 2 -

Merhaba arkadaşlar. Bu videomda sizlere kullanıp bitirdiğim ürünlerimi ve dibini gördüklerimi göstermek istedim. Umarım beğenirsiniz.

facebook: http://www.facebook.com/bilgenlekozmetikuzerine

twitter: https://twitter.com/athanatieste

Youtube videosu - Çekilişlerden Kazandığım Hediyeler -

Merhaba arkadaşlar. Twitterdaki arkadaşlarımın istedği üzerine çekilişlerden kazandığım hediyeleri gösteren bir video yapmak istedim.. İzlediğiniz için çok teşekkür ederim.

http://vespagirlmakeup.blogspot.com/

https://twitter.com/VaselineTurkiye

youtube: http://www.youtube.com/user/bilgentolis

facebook: http://www.facebook.com/bilgenlekozmetikuzerine

twitter: https://twitter.com/athanatieste

 

Youtube videosu - Mayıs 2011 Favorilerim -

Merhaba arkadaşlar :D Bu videomda sizlere mayıs ayında favorim olan ürünlerden bahsetmek istedim. Umarım beğenirsiniz.

facebook: http://www.facebook.com/bilgenlekozmetikuzerine

twitter: https://twitter.com/#!/athanatieste

Youtube videosu - Gothic Makyaj Uygulaması -

Merhabalar :D Bu videomda size gothic makyajın nasıl yapıldığını göstercem elimden geldiğince :D Umarım beğenirsiniz. İzlediğiniz için çok teşekkür ederim.


facebook: http://www.facebook.com/pages/Bilgenle-kozmetik-%C3%BCzerine/121490924600149
twitter: https://twitter.com/athanatieste



Youtube videosu - Çantamın içinde ne var -

Merhabalar :D Bu twitterdaki arkadaşlarımın isteği üzerine yaptığım bir video oldu. Youtubedaki what is in my bag taginden esinlendim. Umarım beğenirsiniz.

https://twitter.com/athanatieste

-Youtube videosu- Sık yapılan makyaj hatalarının uygulamalı gösterimi

Merhaba arkadaşlar. Bu videomda size en sık yapılan makyaj hatalarını uygulamalı olarak göstermek istedim. İzlediğiniz için teşekkür ederim.




Fikren yardımcı olan ve tatlı sohbetiyle twitterı daha da eğlenceli kılan Ezgicim, öpüyorum :D



Youtube videosu - Dumanlı / Smokey Göz Makyajı

Merhaba arkadaşlar. Sizlerden gelen istek üzerine yaptığım bu dumanlı göz makyajı videosunu umarım beğenirsiniz. İzlediğiniz için teşekkür ederim.


Youtube vidoesu - Fondöten fırçaları ve kullanım şekilleri

Merhaba arkadaşlar. Bu videomda sizlere fondoten fırçalarının kullanım alanları hakkında bilgi vermek istedim elimden geldiğince. Umarım işinize yarayacak birşeyler duyarsınız. Hepinize sevgiler ve öpücükler :D

Youtube videosu - Son alışverişim 2 - (lush, essie, bb cream, watsons, douglas, flormar)

Merhaba arkadaşlar. Bu videoda yaptığım son alışverişi göreceksiniz. İzlediğiniz için teşekkür ederim.

twitter: https://twitter.com!/athanatieste
formspring: http://www.formspring.me/takhisis

Youtube videosu - Nisan 2011 Favorilerim -

Merhabalar. Bu videoda nisan ayında en severek kullandığım ürünleri göreceksiniz. İzleme için teşekkür ederim.

Boykot Ediyoruz!

19 Nisan 2011 itibariyle çıkan ve yurtdışından kozmetik alışverişini yasaklayan kararın alınmasının mimarları olan Sevil ve Tekin Acar'dan hiçbir ürün almayı düşünmüyorum artık. Hatta Erkul Kozmetik yani Golden Rose'u üreten firmanın da adı geçiyormuş bu firmalarla birlikte. Golden Rose da an itibariyle soğuduğum bir marka oldu. Tüketicinin isteklerine kulak tıkayıp 10 kuruşa aldığınızı 30 kuruşa satma oyununuza alet olmamamızı sağlıyordu diye battı herhalde alışverişimiz size sayın Sevil ve Tekin markaları. Strawberry ve benzeri güzide siteler sayesinde biz de güzel parfümler kullanır, doldurma parfümlerle yetinmek zorunda kalmaz olduk, bunu da sizlere arkamızı dönmeden ya da kibar tabirle ceplerimizi boşaltmadan yapar olduk diye çok hınçlandınız belli. Buyrun kutlayın zaferinizi, artık o sitelerden alışveriş yok. Ama sanmayın ki bu size kar olarak dönecek, parfümsüzlükten ölsem, limon kolonyası sürerim gene de kapınızdan içeri girip alışveriş etmem. Yerli markalarda da gayet hoş kokan parfümler var, alırım, yetinirim. Makyaj malzemelerinde zaten yerli markalar son dönemde yükselişte, şayet onlar da işgüzarlar kervanına katılıp bu yasağı fırsat bilip fahiş fiyatlara çekmezlerse şimdiki ücretlerini, onlardan alışveriş ederim. Ama sizlere para yedirmem, yaptığınızın yanınıza kar kalmasına göz yummam. İnşallah herkes duyarlı olur da bir bir kepenkleri indirirsiniz bizler de kıçımızla güleriz.

Son dakika notu: Erkul Kozmetiğin de yasanın çıkması için şikayette bulunanlardan biri olduğu kesinleşti, ayrıca Sephora'da destkleyenlerden biriymiş bu tasarıyı. Dolayısıyla benim için boykot edileceklerden biri oldular. Golden Rose ve Sephora'da artık benden bir kuruş kazanamayacak. Hayırlı ola.

Youtube videosu - Saç Bakımı -

Merhabalar arkadaşlar. Bazı izleyicilerimin isteği üzerine bir saç bakımı videosu yaptım, paylaşacak çok şeyim olmasa da bu konuda umarım hoşunuza gider. İzlediğiniz için teşekkür ederim.

Youtube videosu - Etsy Mad City Soap Alışverişim -

Herkese merhabalar. Etsyden son yaptığım alışverişi paylaşmak istedim sizlerle. İzleyen herkese teşekkürler.

http://www.etsy.com/shop/madcitysue





Video - Kırmızı ruj makyajı -

Merhaba arkadaşlar.Sonunda youtube sorununu aşıp başka bir yere ekledim videomu, umarım beğenirsiniz. Demek ki neymiş? Bundan sonra videoları çekerken arka planda müzik dinlemeyecekmişiz. Biz de öyle yaparız nolacak :D İzleyen herkese teşekkür ederim, sevgiler benden kocaman :D

Untitled from bilgen tolis on Vimeo.

Youtube Videosu - Etsy.com Alışverişim 2 (Sabunlar) -

Merhaba arkadaşlar. Bu videomda estyden yaptığım 2. alışverişimin içeriğini bulacaksınız. İzleme için çok teşekkür ederim.

http://www.etsy.com/shop/pinkdottedowl

http://www.etsy.com/shop/doctorsweettooth

Youtube videosu - Etsy.com Alışverişim -

Merhaba arkadaşlar. Bu videoda 3 farklı etsy satıcısından yaptığım alışverişleri bulacaksınız. İzleme için teşekkür ederim.

http://www.etsy.com/shop/eyespyder

http://www.etsy.com/shop/madcitysue

http://www.etsy.com/shop/somethinspecial

Youtube videosu - Deichmann Ayakkabı Alışverişim -

Merhaba arkadaşlar. Bu videoda Deichmann markasından yaptığım ayakkabı alışverişini bulacaksınız. İzlediğiniz için teşekkür ederim.

http://www.deichmann.com.tr/

Youtube Videosu - Mart 2011 Favorilerim -

Merhaba arkadaşlar. Bu videomda mart ayında en severek kullandığım ürünleri bulacaksınız. İzlediğiniz için teşekkür ederim.

Youtube Videosu - Bronz / Altın Rengi Makyaj Uygulaması -

Merhaba arkadaşlar. Bu videomda bronz ve altın renklerinde göz makyajı uygulması yaptım. Umarım beğenirsiniz.

Youtube videosu - Cilt Bakımı Ürünlerim -

Merhabalar. Bu videomda cilt bakımı için kullandığım ürünlerimi sizlerle paylaşmak istedim. İzlediğiniz için teşekkür ederim.

Youtube videosu - Beyonce Why Dont You Love Me Makyaj Uygulaması

Merhaba arkadaşlar. Bu videomda Beyonce'un Why dont you love me klibindeki makyajına benzer makyajı Youtube gurularından Pixi2woo'nun uygulamasından esinlenerek yaptım. Umarım beğenirsiniz.

Youtube videosu - Coastal Scents Fırçalarım -

Herkese merhabalar. Bu videomda kullandığım coastal scents fırçalarıyla ilgili yorumlarımı bulacaksınız. İzleme için teşekkür ederim.

İyi ki varsınız...

Akşam akşam duygulandım. Düşündüm sonra madem burası benim bloğum, makyajı, kozmetiği, güzellik ürünlerini nasıl paylaşıyorsam duygularımı da paylaşmalıyım sizlerle. Az önce okuduğum bir izleyici yorumuyla bu postu yazmaya karar verdim. Son 1.5 - 2 aydır yapmaktan en keyif aldığım şeylerden biri oldu tekrar bloğumla ilgilenmek ve bunda payınız o kadar büyük ki. Bloğumu açalı 2 yıldan fazla oldu ama kendisiyle ilgilenmem toplamda 1 yıldır ancak. Bir süre uzunca bir ara vermiştim, sıkılmıştım belki. Okumaya devam ediyordum fakat yazmıyordum. Sonra bir gün kendimi bi video yapmış buldum, o gün bugündür tekrar buralardayım. O videoyu ilk yapmaya başladığım anı hatırlıyorum hala. Kameranın karşısında ellerim, çenem, masanın altında da bacaklarım titriyordu heyecandan. Halbuki ne var heyecanlanacak, canlı yayın mı sanki? Beğenmezsen silersin, en kötüsü yayınlamazsın. Korkuyordum gelebilecek tepkilerden ve de en kötüsü tepkisizlikten. Ama o ilk günden beri öyle şeyler söylüyor ve yazıyorsunuz ki, okuduğumda içim öyle pırpır ediyor ki bunu nasıl anlatayım bilmiyorum. Az önce hiç tanımadığım bir insanın bana 'seni çok seviyorum, hergün videolarını bekliyorum, bir gün geçse eksikliğini hissediyorum' deyişini okudum. Nasıl teşekkür etsem? Ne desem de şu içimdeki mutluluğu ve minneti anlatsam ben? Hangi sözler tarif edebilir bu güzelliği? Gerçekten bilmiyorum, tek bildiğim yazdıklarınızı her okuduğumda hissettiğim sonsuz minnet ve heyecan. Çok teşekkür ederim gerçekten, iyi ki varsınız, iyi ki burada sizlerleyim.

Yarın pazartesi. Hepinize harika bir hafta diliyorum.

Youtube videosu - Ojelerim -

Merhabalar, bu videomda sizlere ojelerimi göstermek istedim. Videoyu sık sık editlemek zorunda kaldım sürekli öksürdüğüm için, kötü görünmüşse üzgünüm arkadaşlar. İzleme için çok teşekkür ederim.

Yihu ben de mimlendim :D

Merhabalar arkadaşlar. Bir süredir ortalarda gezen mimi keyifle okuyordum ki ne göreyim, sevgili mission beauty beni mimlemiş :D Şimdi ben de o mimi yapıyorum okurken aldığım keyifle :D

1) Hayalinizdeki meslek nedir?

Kendimi bildim  bileli hep turist rehberi olmak istemiştim. Kendime ve kişiliğime en uygun bulduğum meslek o oldu, bu uğurda dil öğrendim fakat hayat çok farklı yerlere sürüklüyor insanı. Finans okuyup bitirdim ve farklı bir alanda koşmaya başladım. Yine de içimde hep uktedir turist rehberliği. Kim bilir, belki bi gün :)

2) Kışın sürmeyi en sevdiğiniz parfüm?

Bu sürekli değişiyor aslında ama sanırım Versace - Crystal Noir derdim.

3) Çay mı kahve mi? Kaç şekerli? Sütlü - sütsüz?

Çayı sadece kahvaltıda bir bardak içerim, gün içinde hiç içmem. Çay bardağına 2 şeker atıyorum. Sütlü çayı da çok severim ve gün içinde sıkça tüketirim yine onu da 2 şekerli. Kahveyi de çok seviyorum. Sütlü ve şekerli tercihim.

4) En önemli makyaj hileniz?

Pek hile diyemem sanırım ama gözlerimi biraz düşük bulduğum için eyeliner çekerek onları daha düz ve çekik göstermeye çalışıyorum.

5) Tam şuanda kucağınıza cin düşseydi ve 3 dilek hakkınız olduğunu söyleseydi ne olurdu?


İlk dileğim istediğim iş alanında güzel bir ücretle çalışıp maddi anlamda ailemden tamamen bağımsız olmak, aksine onlara bakabilmek ve kariyerimde ilerlemek olurdu. İkinci olarak çok sevdiğim erkek arkadaşımla ilişkimizin hep şimdiki gibi yolunda gitmesini ve mutluluğumuzun daim olmasını isterdim. Üçüncü dileğim de açlık, sefalet, savaşların, korkunç doğal afetlerin olmadığı huzurlu bir dünya olurdu sanırım. Bi insan daha ne ister ki hayattan :)

6) Kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği ve tatlı. bu öğünlerde ömrünüz boyunca yalnızca bir tanesini seçmeniz gerekse bu hangisi olurdu?

Zor bir soru cidden, belli olduğu üzere yemek yemeyi seven biriyim çünkü. Yine de tercihim kahvaltı olurdu herhalde.

7) Eğer Hello Kitty olsaydınız kurdelanız ne renk olurdu?

Hello Kitty'e hiçbir düşkünlüğüm yok aslında ama sırf soruyu cevaplamak adına siyah diyeyim hehe.

8) Eğer ömrünüz boyunca yalnızca bir tane takı seçmek zorunda kalsanız hangi takıyı seçerdiniz?  

Küpeyi çok severim o yüzden de küpe seçerdim herhalde.

9) Sahip olmak istediğiniz bir yetenek?  

Bir sürü dil bilmek isterdim. Şuan bildiklerime ek olarak Almanca, Yunanca, Fince, Çince, Arapça dahil bir çok dili su gibi konuşabilmek süper olurdu :D

10) Bitince almaya devam edeceğiniz bir kozmetik ürünü?  

Loreal lineur intense liquid eyeliner. 

11) Gizli ünlü aşkınız kim?

Pek gizli sayılmaz zira beni tanıyan herkes bilir ki ben tam bir Sakis Tolis aşığıyım. Kendisi en sevdiğim grup Rotting Christ'ın vokalisti oluyor :D Hatta bloğuma isim veren Bilgen Tolis de oradan geliyor :P





 12) Neden blog tutmaya başladınız?

Çünkü blog okumayı çok seviyorum ve benim de bu tatlı camiada bi izim olsun istedim :D

Ben beni okuyan tüm bloggerları mimliyorum.Okuduğunuz için de hepinize teşekkür ederim :D  

Youtube videosu - Coastal Scents Pigmentler -

Merhabalar. Bu videoda Coastal Scents pigmentler hakkındaki görüşlerimi ve swatchları bulacaksınız. İzlediğiniz için teşekkür ederim.

Youtube videosu - Lush, MAC, Victoris's Secret, Flormar, Maybelline ve Parfüm Alışverişim -

Merhaba arkadaşlar. Bu videomda yaptığım son alışverişi göreceksiniz toplu olarak. Umarım beğenirsiniz.

Çekiliş Sonucu! / Giveaway Winner!

Herkese merhabalar. Tam 2 hafta önce başlattığım çekilişimi bugün sonuçlandıracağımı söylemiştim. Az önce random.org ile belirlediğim talihli sevgili gizemlitosbağa oldu. Kendisini tebrik ediyorum. Bana ulaşırsan en kısa zamanda paketini göndericem :D Katılan tüm arkadaşlara teşekkür ederim, çekilişlerim devam edecek :D


Hello everybody, finally i am announcing the winner of my first giveaway. gizemlitosbağa is our lucky winner. Thanks for joining to my giveaway, i will make more i promise! :D

Youtube video - Coastal Scents Haul -

Hello everybody. In this video you will see my latest coastal scents haul. Thanks for watching.

Youtube videosu - Coastal Scents Alışverişim -

Merhabalar. Bu videomda son yaptığım coastal scents alışverişimde aldıklarımı göreceksiniz. İyi seyirler :D