parfüm



genç kızlığa adım attığım ilk yıllardan beri düşkünüm parfüm olayına. meşhur impulselar vardı o zaman. hatta şimdi de olsa ne güzel olurdu. bir çok farklı deodorantını kullanmıştım ama hepsinin içinde favorim 'vanilla kisses' idi. hatırlıyorum çok tatlı ama boğmayan bir vanilya kokusuydu. hatta parfümü de çıkmıştı basit spreyli bir şişede. sonra emotionlar vardı, çok delisi değildim ama kullanırdım. zamanla açık parfüm kavramı girdi hayatımıza, ilk açık parfümüm eminim bir çoğunuzun olduğu gibi burberries classic idi. 3 4 yıl kadar aralıksız kullandım. çok övgü aldığım bir kokuydu. şuan orjinaline sahibim ama nedense o zamanlar aldığım iltifatları almıyorum artık. belki de çok fazla kullanılıp insanları sıktığı içindir. yine de bence kült bir koku.

şimdi düşündüm de parfümlerinin fotoğraflarını koyucam sanırım. sonra da üşenmediğim bir vakit tek tek haklarında neler düşündüğümü yazarım. var mı acaba okuyan birileri? deli gibi kendi kendime yazıyorum sanırım. neyse eheh.

2 yorum:



serrose dedi ki...

yehuuu ilk benim :))))

var tabii var yaz yaz sen tek tek isimde isterim parfumler icin

impulse benim de favorimdi

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

:( 2. oldum ben ama ben de ilgileniyorum iyi ki yazmışsın üste :D