krem ve duş jellerim


selamlar..


bugün kullandığım kremlerden bazılarını ve muhteşem kokulu duş jellerimi tanıtmak istedim. bir de kullandığım bazı parfümlerin yan ürünlerini. bakalım neler varmış.





üst sırada en solda aquolina - icing sugar banyo köpüğünü görüyorsunuz. ben onu duş jeli olarak kullanıyorum. tek kelime ile harika kokuyor. banyo yapmak bir keyif onunla. bitmesin diye gözünün içine bakıyorum çünkü artık sevilde bulamıycam bunu. zamanında 30 milyona almıştım. gördüğünüz gibi kocaman şişesi, ürün de oldukça yoğun, bayağı uzun dayanıyor. duştan çıktıktan sonra kokusu kalmıyor hiç ama sadece duştaki o muhteşem kremalı şeker kokusu bile yeter insana.

hemen onun yanında yine aquolina - icing sugar body lotion duruyor. bu koku anlatılmaz yaşanır. kapağını açıp kokladığımda komple şişesiyle beraber yutasım geliyor resmen :)) o kadar güzel, o kadar tatlı k. bayyyılıyorum tek kelimeyle. kıyamıyorum kullanmaya resmen. dokusu da güzel. ne çok yoğun ne de çok hafif. kokusu çok aşırı kalıcı diyemem ama hemen silinip gitmiyor da. kesinlikle tavsiye ederim herkese.

buzlanmış şekerimden sonra sırada freeman'in karamel ve vanilyalı duş jeli var. bu markanın kurabiye kokulu duş jeli de varmış, hiç koklamadım onu ama bence bu karamel vanilya adıyla geçen de direkt bildiğiniz kurabiye kokusu. şişeden koklandığında çok iç açıcı bir koku değil ama duşta kullandığınızda inanılmaz güzelleşiyor. tüm banyo muhteşem kurabiye gibi, etipuf gibi, efendime söyleyim pasta gibi kokuyor. tek kelimeyle iştah açıcı. çok yoğun ve kıvamlı bir ürün. çok severek kullanıyorum. ne yazık ki duştan çıkınca kalıcı değil kokusu.

sırada pink sugar var. creamy shower lotion. son derece güzel kokuyor. bildiğiniz pink sugar kokusu. bilmeyenler için söyleyim, pamuk şeker kokusu. yalnız duş jelinde hafif turunçgil kokusu da alıyorum sanki. banyoda buram buram kokuyor. çıkınca da kalıyor bir süre kokusu. gayet güzel, seviyorum. parfümün kalıcılığını artırmak isteyenler için çok hoş bir yöntem olabilir.

pink sugar duş jelinden sonra sırada pink sugar body lotion var. misler gibi kokmak istiyorsanız, sürdükten saatler sonra bile bu harika kokuyu duymak istiyorsanız hemen alın. yapısı çok yoğun değil, akışkan hatta. şişe ters durduğu için kontrolü biraz zor alıyor ürünü alırken. dikkatli olmak lazım yani. icing sugarın aksine bu koku son derece kalıcı. ilk sürüldüğünde ağır gelebilir kokusu, zamanla açılıyor ve muhteşem bir hal alıyor. çok seviyorum.

pink sugarlarımın hemen altında body shop çilekli body butterımı görüyorsunuz. bir hevesle almıştım. fena bir koku değil seviyorum. ama açıkçası aquolina ile tanıştıktan sonra hiçbir markanın kokularını çok beğenemez oldum. aquolina o kadar muhteşem ki, diğer kokular yarışamıyor kendisiyle. bu butterın kıvamı oldukça yoğun, yağlı ciltliyim, vücudum da çok kuru değil, tercih etmiyorum o yüzden bu kadar yoğun ürünleri. ayaklarıma falan sürüyorum daha ziyade. çorabun içinde misler gibi çilek kokuyorlar :)

en alt sırada 2 lolita lempicka ürünü görüyorsunuz. bunlar lolita lempicka L kofresinden çıkan yan ürünler. L gibi kokuyorlar haliyle. kremini bir kere ellerime sürmüştüm, eh işte. duş jeli ile de bir kere duş aldım, bayağı yoğun kokuyordu, kalıcıydı kokusu da. parfümünü çok sevmediğim için bu ürünleri de çok kullanmadım. iş görürler yine de.

veee son olarak versace crystal noir kofremden çıkan duş jeli ve vücut losyonu. her ikisi de aynı c. noir gibi kokuyorlar ve kokuları inanılmaz kalıcı. tek olumsuz yanları şişelerinin kullanışsızlığı. ürünü sıkmak ve çıkarmak çok zor oluyor. duş jelini 2 kere kullandım, ne yazık ki köpürmek bilmiyor, hatta direkt köpürmüyor. ama harika kokuyor. inanılmaz derecede kalıcı. bununla aldığım bir duş sonrası ertesi gün tekrar duşa girdiğimde lifim hala versace kokuyoırdu. başka bir duş jeli ile yıkandım ve çıktım. ertesi gün tekrar duşa girdiğimde duş hala versace kokuyordu. üzerinden bir başka ürün kokusu geçmesine rağmen. bu derece kalıcı. bu da kullanmaya kıyamadığım ürünlerden. biraz köpürseymiş ömrüm boyu satın alacağım bir duş jeli olurmuş.

şimdilik benden bu kadar. umarım beğenirsiniz ve umarım bu ürünler hakkında fikir sahibi olmanıza yardımcı olabilmişimdir. sevgiler herkese :*

6 yorum:



ebvatathemua dedi ki...

Duş jeli fanatiği biri olarak yeni şeyler denemeye doyamıyorum.Banyo mis gibi kokacak,ben mis gibi kokucam ve uzun süre tenimde o koku kalacak,bunun zevki bambaşka.Güzel yazı,eline sağlık;)

Bilgentolis dedi ki...

teşekkür ederim :) katılıyorum kesinlikle. misler gibi köpükler içinde duş almak gibisi yok, hele bir de çıktığında da o koku kalıyorsa harika. bu ürünler duş almayı keyfe dönüştürüyor resmen :)

Özgür Sakarya dedi ki...

çok fazla katılıyorum... bir hayli katılıyorum... katıldıkça katılıyorum... katılmalara doyamıyorum adeta...
yaşasın duş jelleri ve onu dünyamıza kazandıran kozmetik sektörü
yaşasın köpüklü köpüklü yıknaıp misler gibi kokmak...

Bilgentolis dedi ki...

özgür sana söylemek istediklerimi burada dile getirirsem garip olur :) msnde doya doya anlatcam ben sana hislerimi canım. ah canım.

Unknown dedi ki...

bayııldım cnm süperler ben de bloguma beklerim özellikle takılarımı begenırsın dıye umuyorum.sevgiler

Bilgentolis dedi ki...

beğenmene çok sevindim, hemmen bakıyorum bloğuna :)