fırçalarım



sırada nacizane fırçalarım var. çok arzu ediyorum bu güzellerin yanında bir adet de mac 187 ekleyebilmeyi. lanet olsun izmirde satılmıyor. hoş satılsa da bir fırçaya 78 lira vermek bana koyabilir. yine de onu o kadar çok arzuluyorum ki şu günlerde, gözümü karartabilirim. e.l.f ve coastal scents siparişlerim de gelecek yakında, o zaman fırça sayımda hatırı sayılır bir artış olacak. şimdilik böyle idare edelim. bakalım neler varmış.

en üstteki fırça sevil parfümeriden aldığım sevil markalı allık fırçası. kılları bayağı yumuşak. ne yazık ki dökülüyorlar. çok birşey beklemiyorum gerçi. fena değil, işimi görüyor. 6 lira.

hemen altında yine sevilden aldığım fondoten fırçası var. bunu bir süre concealer fırçası olarak kullandım ama çok büyük geldi concealer için. şimdi fondoten için kullanıyorum ve gayet memnunum. sapının uzun olması ve ucunun çok büyük olmaması kontrol kolaylığı sağlıyor. fiyatına göre gayet iyi bir ürün. 6 lira.

üstten 3. sırada body shop fondoten fırçası var. çok büyük heveslerle aldım bu fırçayı. memnunum da ama baş kısmı bana çok büyük geliyor. aslında belki de bir fondoten fırçası için ideal boydadır ama ben sanırım daha ufak birşey istiyorum. bu yüzden de sevili kullanıyorum. body shopun fırçasının kıllarının sentetik olması çok hoş. hayvan kılını yüzüme sürmek istemem açıkçası. bundan rahatsız olmasaydım bile hayvanlara zarar vererek üretilmiş bir ürün kullanmak istemiyorum. bu kıllar için hayvanlar öldürülmese bile kafeslerde tutulup sık sık traşlandıklarını düşünmek beni pek mutlu etmiyor. ne diyordum, sentetik kıllı olması ve kıllarının yumuşak olması güzel. geçen haftalarda indirimle 14 liraya almıştım sanırım. normalde fiyatı 21 lira.

hemen altında dün elime geçenü strawberryden aldığım rare minerals kapatıcı fırçam. 2 üçlü, ufak olanı kaş farları için kullanmayı düşünüyorum. henüz denemedim, o yüzden kalitesi hakkında birşey söyleyemiycem. 10 liraya aldım çilekten fakat %75 indirimdeydi. normalde 40 lira gibi bi rakam sanırım.

sırada body shop eyeshadow brush var. mineral makyaj içinmiş bu. ben normal farlar için kullanıyorum. kılları bana çok sert geliyor, son derece kısa ve sıklar, bu sebeptendir belki. güzel ama sevdim. yine indirimle 13 liraya almıştım yanlış hatırlamıyorsam.

ve son olarak yine body shop eyeshadow blender fırçam. kılları son derece yumuşak ve işini çok güzel yapıyor. son derece memnunum. smokey eye için muhteşem bir ürün. indirimli fiyatı 13 14 civarıydı sanırım.

işte bunlar benim fırçalarım. aralarına yenilerini katmak için sabırsızlanıyorum. okuyan herkese teşekkürler :)

0 yorum: