inglot 27TG fırça


sonunda bir süredir çılgınca arzuladığım fırçama kavuştum. çılgınca arzulamak lafı size abartılı mı geldi? yok ama, gerçekten böyleydi durum. hep yakınıyorum izmirde mac satılmamasından, bu sebepten alıp alabileceğimin en iyisi inglot idi. gittim bir adet inglot 27TG edindim. hemen de denedim elbette. sonuç muhteşem. istediğim görüntüyü yakalayabildim sayesinde. lakin benim acilen fondotenimi değiştirmem gerekiyor. estee lauder double wear stay in place kullanıyorum. çok güzel kapatıcılığı, inanılmaz kalıcı, ilk sürdüğünüz andan gece yarısına kadar aynı şekilde kalıp bozulmuyor ama çok ağır gelmeye başladı bana artık. gerçi benim gibi cildi sorunlu insanlar için tüm bu özelliklere sahip bir ürünün artı bir de doğal olmasını beklemek şımarıklık belki ama ne yapalım, insanoğlu doymuyor. ben de şuan hem kalıcı, hem kapatıcı, hem de doğal görünen bir fondoten arıyorum. bir de bu esteelerin renkleri çok koyu. açık renkleri bile çok koyu. ben de iskandinav değilim sonuçta, gayet türk beyazıyım ama fondotenim tenimde koyu duruyor. neyse arkadaşlar varsa güzel bir tavsiyesi olan bekliyorum.



ne diyorduk, fırça. şimdi bu tür fırçaların kullanımı biraz farklı. eminim sahip olanlar biliyordur ama bilmeyenler için ben anlatayım. amacı airbrush görünümü vermek. yani airbrush ile makyaj uygulanmış görünümü yaratmak. mümkün olan en doğal görünümü yakalamanızı sağlamak. bu yüzden de fondoteni ( ben likit fondoten için kullanıyorum ) minik noktacıklar halinde yüzünüze ufak ufak baskı uygulayarak sürüyorsunuz. aslında bunu burada anlatmak çok zor. youtubeda bununla ilgili onlarca video var. girip mac 187 yazıp aratırsanız sürüm şeklini ve fırçaların özelliklerini öğrenebilirsiniz.



kesinlikle herkese tavsiye edeceğim bir fırça bu. zaten seviyorum makyajı, şimdi ekstra zevk alır oldum. korkuyorum kendimden, gün içinde saatlerce elimde fırçalarla gezicem bu gidişle. bir de en güzel yanı bir çok şey için kullanılabilmesi. likit fondotenden mineral fondotene, pudradan makyaj bazına, nemlendiriciden allığa kadar bir çok şeyi bu fırça ile uygulayabilirsiniz. çok büyük bir artı bu bence.

fiyatı biraz kazık belki ama kullandıkça bitecek birşey olmadığından, güzelce kullanırsanız yıllarca işinizi görecektir. ayrıca kesinlikle verdiğiniz parayı kuruşu kuruşuna size memnuniyet olarak geri döndürecek. hiç şüpheniz olmasın.

5 yorum:



ebvatathemua dedi ki...

Güle güle kullan canım fırçanı.Fondöten olarak MAC Studio Tech i deneyebilirsin.ama İzmir'de MAC olmaması gene sorun :(((
Inglotun fondötenlerinden sample istesen?

Bilgentolis dedi ki...

inglot deneyebilirim evet. everyday minerals sample kit siparişi verdim gelince onu deniycem bi. herkes çok memnun, bakalım nasıl çıkacak. kapatıcılığından memnun kalmazsam tekrar sıvı fondoten düşünücem sanırım.

evergreen dedi ki...

silk naturals mineral fondoteni de deneyebilirsin. www.silknaturals.com adresinden online siparişle geliyor o da. original, medium, heavy olarak 3 kapaticilik sinifi var. hem tamamen dogal, hem de cildi iyilestirici etkisi oldugu da soyleniyor:)

Bilgentolis dedi ki...

hemen inceliyorum sitesini. teşekkür ederim :)

♠Crystal Meth♠ dedi ki...

lol @ "türk beyazı"
:]]]