parfüm yorumları part 2 :P

evvet efeniim günlerce süren aradan ve tembellik molamdan sonra yeniden sizlerleyim :) çok uzatmayım sözü, yorumlarda yeterince uzatıcam zaten, kaldığım yerden devam edeyim.

ilk sırayı bitirmiş ikinci sıraya geçmiştik değil mi? bakalım ne var ikinci sıranın başında, ah, lovely! aşığım ben bu parfüme. tek kelime ile aşığım. sarah jessica parker denen kadının çok delisi değilim, antipati de duymuyorum ama sırf bu parfüm yüzünden sevgim arttı kendisine. gerçi merak ederim hep, bu ünlüler kendi adlarını taşıyan parfümlerin piyasaya sürülme aşamasında ne kadar aktif diye. neyse çok önemli değil. önemli olan sonucun mükemmel olması. ilk olarak sevil parfümeride testerını vermişlerdi bu güzeller güzelinin bana. sürdükçe bileğime yapışıyordu burnum. ne yapıp edip elde edecektim. canımıniçi strawberry güzel bir indirim yaptı da hemen kavuşuverdim. 50mli 50 lira gibi bi fiyata geldi kargo dahil. gayet uygun bence. ben bunu satın aldıktan 1 hafta sonra strawberry tekrar bir indirim yaptı bu parfümde ve 100 mli 60 lira oldu. heves ettim hatta alayım mı diye ama başka şeyler almam gerekiyordu, fırçalar gibi, almadım ben de parfümden. bitince yenisini alıcam ama.
böyle nasıl desem, çok modern geliyor bana bu koku. ne ağır ne de hafif. ekşide hakkında bir yorum yazmıştım, fena değil gibi birşeyler zırvalamışım, halt etmişim afedersiniz. mükemmel bir koku bu. sürdükçe daha da çok seviyorum. yazın da kullanılabilir kışın da. silik bir koku değil, baş ağrıtıcı kokulardan hiç değil. misk notaları ağırlıklıymış. narciso rodrigez for her'e çok benzetiliyor. evet benziyor gerçekten de ama bence lovely daha güzel. narcisonun kokusu daha bir yağ kıvamında sanki, daha iç yakıcı gibi. lovelyde ise hafif bir tatlılık var. şekerli bir koku değil ama tende durdukça çok hafif tatlanıyor sanki kokusu. yorumlarım harika di mi eheheh.

bu muhteşem kokudan sonra sırada chanel chance var. bir dönem çok severek kullandığım pek meşhur parfüm. bitti bitecek ve ben tekrar almayı düşünmüyorum hiç. çok garip oldu bu parfümle ilişkim. kullanırken gayet beğeniyordum ama bittiğinde sıkıldığımı farkettim. hatta şuan hiç dişi bile bulmuyorum desem yeridir. güzel koku, iyi, hoş lafım yok ama bana hiç özel bir kokuymuş gibi gelmiyor. çok da pahalı. ı ıh, almıycam tekrar.

ve sırada hakkında onlarca sayfa yazı yazabileceğim parfüm. ımmmmhhhh aşığım kokusuna. o kadar güzel, o kadar dişi, o kadar dolu dolu bir koku ki bu... o kadar kalıcı ki... parfüm sever kadınlar muhakkak koklamalı bunu. işin en ilginci bu kadar güzel bir koku olmasına rağmen çok aşırı bilinmemesi. bu bir avantaj aslında. malum herkes gibi kokmama konusu. kokuları tarif etmekte berbat olduğumu anladınız şimdiye kadar, crystal noir ise gerçekten tarif edemeyeceğim bir koku. tatlı değil, meyveli hiç değil, çiçeksi değil diycem ama içinde gardenya varmış, ki bence bu parfümü bu kadar tapılası yapan da onun varlığı, baharatlı belki... ilk kokladığımda palmolive duş jellerinin turuncu olanına benzetmiştim. favorimdi. artık yok ne yazık ki. öyle kalıcı ki bu baş döndürücü koku, kapağını bir kere koklayarak saatlerce burnunuzda o kokuyla gezmeyi sağlıyorsunuz. muhteşem bir yünlü giysi parfümü. kazak olur, atkı olur, hırka olur. ne gelirse aklınıza. kaşe mont olur hatta. bu kış bol bol montumla buluştu kendisi. çevrenizde mükemmel bir parfüm aurası oluşturuyor. hem de çok değil 3 4 fıs ile. ağır bir parfüm evet ama iç kaldıran cinsten değil. bir süre sonra kremsi bir hal alıyor kokusu. sıkmanızın üzerinden saatler geçtikten sonra bile çevrenizden hissediliyor. bir insan bir parfümden daha ne ister? bittikçe alıcam, ömrüm boyu bırakmıycam, sevdalandık biz birbirimize. hatta abartıyorum iddiamı, birisi bana gelip dese ki 'bilgen seç bir parfüm, tüm ömrünü onu kullanarak geçireceksin, başka yok', evet üzülür hislenirim ama hemen c. noir'imi seçerim. o derece delisiyim.

vee euphoria. ne kadar beğeniyordum ben bu kokuyu bir zamanlar. koklamaya doyamıyordum. şişe tasarımından parfümün rengine kadar herşeyine bayılıyordum. sonra ne oldu? sıkıldım. gayet güzel bir koku biliyorum, kokladıkça hala ohh diyorum ama ben böyle kokmak istemiyorum :s şişesi de yarım duruyor öyle. kimbilir, belki bi gün, ilerde tekrar...

gucci rush. hiçbir zaman anlamadım insanlar bu kokuda ne buluyor, hiçbir zaman beğenemedim. ha kötü değil elbette ama bence çok şişirilmiş bir koku. ha neden sahipsin o zaman derseniz açıklayım, hediye efenim hediye. yoksa para verip alacağım bir parfüm değil. ve evet tam da tahmin ettiğiniz gibi dolu duruyor. 1 2 kere evde sıktım. sonra...

ouvv hızla ilerliyoruz. geldik bir alt sıraya. lolita lempicka. 30 ml 30 milyon indiriminden aldığım kokulardan birisi daha. eh işte. tatlı, durdukça daha da tatlılaşıyor, oldukça kalıcı, farkedilir bir koku ama benim tarzım değil sanırım. kullandım bir kaç kere. kış parfümleri arasında bir alternatif işte. bitince alır mıyım? ı ıh.

ve casmir. kankamın kokusu. yıllarca onda kokladım, ne kadar da çok yakışırdı. artık kullanmıyor kendisi. bu parfüm de onun hediyesi. daha doğrusu onun artığı hehehe. çok beğeniyorum, bi kaç kere heves edip sıktım ama yok, onda durduğu gibi durmuyor bende, resmen eğreti duruyor, hep de onu hatırlatıyor. kankamı hatırlamanın kötü bir yanı yok elbette ama ne bileyim benimseyemedik birbirimizi. kızcağıza yalvarıyorum her gelişinde bunu geri al olmadı bende diye, almıyor da. of böyle işte.

casmirden sonra sırada mango - adorably var. yaz için sevdiğim kokulardan birisi bu da. tam bir şehirli kadın kokusu gibi geliyor bana. şehrin temposu içinde oradan oraya koşuşturan, bakımına özen gösteren bir kadının kokusu gibi. çok kalıcı değil, yazın kalıcı parfüme gerek de yok zaten. bitince tekrar alır mıyım bilmiyorum. alırım belki.

veee benim gizli pamuğum, bitaneler bitanesi parfümüm. jeanne arthes - cotton club women. bu kokuyu kendimden başka ne bilen duydum ne de kullanan. bayılıyorum ben bu parfüme. tam bir yazlık koku. o kadar soft ve o kadar hoş ki. şekerli değil, meyveli - baharatlı falan da değil. fresh diycem ama fresh de değil gibi. birşeye benzetemiyorum kokusunu. tek bildiğim çok saf ve güzel olduğu. 40 lira gibi bi rakama almıştım. bittiğinde bulabilirsem yine alıcam. bu parfüme dair ilginç birşey söyleyim mi size, koklattığım her erkek çok beğendi. diğer parfümlerimle beraber koklayan erkekler ise yine en çok bunu beğendi. aklınızda bulunsun kızlar, bi deneyin :) ha tek bir eksisi var söylemeden geçmeyim, edp olmasına rağmen hiiiç hiç kalıcı değil. ne yapalım bu kadar kusur kadı kızında da...

veee son sıraya geldik. son sıranın başında yine bir lolita lempicka parfümü var. lolita lempicka l. bir ara forumda ( ki delisi olduğum, hergün saatlerimi geçirdiğim biricik sitemiz, www.itsbeauty.com'un forumu oluyor kendisi ) d&p lift deliliği olmuştu. ben de bir hışımla gidip koklamış ve bayılmıştım. aldım da hatta duruyor öylece. kullancam bi ara söz :P neyse işte bu liftin lolita lempicka l'nin versiyonu olduğunu söylüyorlardı. bu haber üzerine ben bayağı bi hevesleniyordum L ile tanışmaya. nitekim hepsiburada.com da çok güzel bir indirim gördüm şansıma. aldım hemen. orjinalini koklayıp bilmeden aldığım ilk kokudur. sonuç eh. lift ile uzaktan yakından alakası yok. son derece ağır, baskın bir koku. çok güçlü bir turunçgil kokusu var. parfüm şekerli gibi. baharatlı gibi de geliyor bana. tütsü gibi de geliyor biraz. anlatamadım ama ne bileyim çok sevmedim. aslında şişeden koklayınca çok güzel, fakat sıkınca o hazzı vermiyor bana. tekrar almam, bu şişeyi de bi 5 senede falan anca bitiririm herhalde.

parfüm kullanan her kadının elinden bir kere geçmiş olan burberry classicde sıra. adına yakışır bir koku. çok güzel, çok seviyorum. evet kaba tabirle ayağa düştü, evet herkes bir dönem böyle koktu ve sıktı ama inkar edemem, çoooook güzel kokuyor. 30 ml 30 lira indiriminden almıştım bu kokuyu da. hiç pişman değilim. bayıla bayıla sürüyorum. bittiğinde tekrar almazsam tek sebebi yukarıda yazdığım şeyler olur herhalde. ama büyüleyici kokusuna kapılıp alabilirim de :)

ha gayret, kaldı son iki...cacharel - noa. bana kış günü kendisini aldırmış koku. öyle bir aklıma düştü ki bir ara, ne yapıp edip edinmeliyim dedim, sevildeki satıcı kadın bile bu mevsimde bu alınmaz yapma dedi, direndim aldım. kullandım da severek. sonra baktım ki kışın bu kadar antikalıcı ( o ne demekse ) bir parfüm bana göre değil, biraz hevesimi aldıktan sonra kullanmayı bıraktım. yazın bayıla bayıla kullancam ama. çok seviyorum kokusunu. çok masum, çok temiz geliyor bana. ah biraz daha kalıcı olsaydı. bittikçe alıcam, tekrar tekrar alıcam.

ve son olarak christian dior - hypnotic poison. kapanışa yaraışır bir parfüm. ilk kokladığımda nefret etmiştim bu kokudan. iğrenç, berbat falan diyordum. ama garip bir şekilde gerçekten de 'hipnotize' olmuş gibi koklamadan duramıyordum. sonra bu nefret yerini hayranlığa bıraktı. aldım elbette. şimdi bitti, dibinde 3 4 fıs anca kalmıştır ama kıyamıyorum sıkmaya. çok istiyorum bir tane almak hemen ama çok pahalı :( indirim bekliyorum ama girecek gibi görünmüyor. çoook severek kullandığım ve her zaman elinim altında bir şişe bulunsun istediğim bir koku. baileys'e benzetiyorum kokusunu biraz ki bayılırım ona da. ağustosta indirime girse o sıcakta alır kullanırım, evet ben o burnunuzun direğini kıran gıcıklardanım :P

teşekkür ederim buraya kadar üşenmeyip okuduğunuz için. beni yazmaya heveslendirdiğiniz için. okumaya bayıldığım bloglarınızda paylaştıklarınız için. bloğumun çok amatör göründüğünün farkındayım ama henüz çok yeni herşey. belki ilerde daha keyifli bir hale getirebilirim. diğer bir yazıya kadar, hoşçakalın :*

10 yorum:



Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

vivien westwood bodoir ve vera wang for ladies de gizli birer hazinedir, denemelisin :)

Bilgentolis dedi ki...

vera veng princess çok merak ettiğim bir koku. şimdi for ladies de yazıldı listeye. ilk fırsatta ikisini de deniycem, teşekkür ederim :) bu arada müzik zevkin süpermiş, konuyla alakası olmasa da. son günlerde çılgınca forest dinliyorum SOAD'dan. en sevdiğim şarkıları bu sanırım.

♠Crystal Meth♠ dedi ki...

Hayyyııırrrrrr!
Lolita Lempicka benim yıllardır kullandığım parfümüm! Ne hakla deşifre edersin? Benim o. Başka parfümleri yaz. ='(

Bilgentolis dedi ki...

ayyy çok pardon kaldırayım onu oradan desem olmayacak. kötüleyelim bari. çok kötü kokuyo berbat kokuyo, üretimden de kaldırılmış, almasın kimse, kullananlar da bıraksın, sadece crystal meth kullansın :P

Adsız dedi ki...

pleasures delight estee lauder,yeni aldım nasıl anlatsam müptelası oldum harika bişey ayrıca miss dior cherie,estee spellbound ve guerlian samsarayı da beğeniyorum gıvenchy organzanın yeri ayrı ama....

Adsız dedi ki...

tumulte diye bir parfüm var bende çok ama çok iğrenç hayatımda birdaha koklamak istemeyeceğim bir koku ayrıca lovely hakkında yazılanlara aynen katılıyorum sadece bir kez denedim 24 saat falan kokladım o bir damlayı çok kalıcı,rochas desir parfümü çok merak ediyorum denemek kısmet olmadı daha

Bilgentolis dedi ki...

lovely gerçekten çok güzel bir parfüm. çok severek kullanıyorum. strawberry ve fragrancexde indirimde şuanda. almayı düşünüyorsan tavsiye ederim :)

trendparfum.com dedi ki...

Merhaba parfum yorumlarının listelendiği ve puanlandığı www.trendparfum.com sitesinede yorumlarınızı yazabilirsiniz.

Umarım ileride tüm parfumler hakkında yorumlar olur bir referans kaynağı olur bi site sizdende destek bekliyorum.

Adsız dedi ki...

miss dior cherie'nin kokusuna hayranım. şekerli parfümleri hiç sevmeme rağmen bu kokuya bayıldım. almadan önce annem bana ağır geleceğini düşünerekkarşı çıktı.aslında tam bir genç kız kokusu bence. Sakııın satıcıların sözlerine bakmayın. sonuçta herkesin kendi zevki. beğendim ve aldım.AMA ÇOK kalıcı değil maaalesef nedense o kadar da pahalı aslında sanırım yine de benim klasiğim olacak galiba çünkü kokusu muhteşem ama çok pahalı DİOR'dan daha kalıcı bir parfüm beklerdim.Mesela kenzo flower gibi.kokuyu bir kere sıktm mı 2 gün çıkmıyor.ama kenzo biraz baharatlı.bana ağır geliyor.

Adsız dedi ki...

hi, new to the site, thanks.