Top 5's Part 2 (foundation)

Evet değişik kategorilerde en sevdiğim 5 ürünü yazmaya devam ediyorum.

Fondötenler / Foundations



(Üst sıra soldan sağa Maybelline - Dream Satin Liquid, Mac Studio Fix Fluid, Estee Lauder Double Wear Foundation. Alt sıra soldan sağa Everyday Minerals Linen Foundation, Everyday Minerals Intensive Fair ve Multi Tasking Concealer)

1) Maybelline Dream Satin Liquid Foundation: Gözenekleri sıkılaştırdığı ve pürüzsüz bir görünüm sağladığı söylenen bu fondöteni çok merak etmiştim. Fiyatı diğer Maybelline ürünlerine göre oldukça fazla gelmesine rağmen (30 TL) merakıma yenik düştüm ve aldım. Aldığım yerde en açık tonu nude idi ve onu aldım fakat sonradan farkettim ki bu renk bana koyu. Yine de sürülmeyecek kadar koyu değil. Ürünün yapısı likit fakat çok akışkan bir likit değil. Sürümü zevkli. Ben hem mac 187 benzeri fırçalarla hem de mac 190 benzeri klasik fondoten fırçalarıyla kullanmayı seviyorum. Elle sürdüğümde de sonuç güzel oluyor. Ciltle bütünleşiyor ve bence gerçekten de gözenekleri küçültüyor. Kötü yanı ise ne yazık ki cildi yağlandırması. Yağlı ciltlere tavsiye etmiyorum. Bir de rengi bana çok turuncu geliyor, daha açığını bulursam deneyeceğim.

This foundation provides a flawless finish and pore minimizing effect, and it is true. It really minimized my pores and gave a smooth finish but unfortunately it makes my skin oily. I had shining problem even at the first minute that i wear this foundation. Its color looks a little orangey on my skin (the shade i am using is 'nude'). But i love how flawless it looks on the skin.

2) Mac Studio Fix Fluid NC 15: Son derece kapatıcı ve kalın olan bu fondöteni açıkçası sadece özel günler için kullanıyorum. Kapatıcılığı çok güzel ama yapısı ağır olduğu için hergün kullanıma uygun değilmiş gibi geliyor bana. Yine de cildi problemli olan herkese önerebileceğim bir ürün. Netten aldığım için renk seçerken yanılmışım, NC 15 benim için bir ton kadar açık. Sanırım NC 20 alsam tam olacakmış. Yine de kullanamayacağım kadar açık değil, üstünden mac select pudrayla (NC20) geçip rengi biraz koyulaştırıyorum.

A very popular mac foundation. It gives really good coverage but its formula is a little heavy for me. So i dont use it daily. I love how it covers everything and how it gives an even skintone. I bought this product online so i was wrong with the color choose. I think this is a little bit light for me, if i would try NC 20 it would be better, i guess. But it is not a big deal, i am fixing the color with my mac select powder in shade NC 20.

3) Estee Lauder Double Wear Stay in Place Makeup : Geçen seneden beri kullandığım ve çok sevdiğim fondötenim. Kapatıcılığı, kalıcılığı, cilde verdiği kusursuz görünüm mükemmel. Sürdükten saatler geçtikten sonra bile bozulmadan duruyor, bulaşmıyor. Tek sorun parfümerideki en açık rengi almış olmama rağmen renginin bana koyu gelmesi. Biraz maske gibi duruyor bu yüzden ama bu fondötenin eksiği ya da hatası değil sonuçta. Çok memnunum, bittiğinde tekrar alacağım bir ürün.

If you find the right color, this is the best foundation ever. It gives a flawless finish. It lasts all day long, it never fades or gets cakey. I think i will be using this product for years. Love it.

4) Everyday Minerals Foundation - Linen : Everyday mineralsten alıp da memnun kalmadığım ürün yok denecek kadar az. Bu fondötenin rengi cildime tam uyuyor. Kapatıcılığı güzel, ciltte maske gibi durmaması güzel. Ne yazık ki yağlanma sorunuma çözüm olamadı ve ne yazık ki sürdükten bir süre sonra en ufak bir temasta ciltten çıkıyor. Bu eksileri olmasa uygun fiyatını da göz önünde bulunarak yıllarca favori fondötenim olarak kullanabilirdim kendisini.

Its color matches my skin perfectly. The lightness of the powder is great. It covers really well and looks very natural. But it gets oily and it is not long lasting at all. I wish it hasnt got this negative sides and than it could be my holy grail foundation.

5) Everyday Minerals Concealers in Intensive Fair and Multi Tasking: Hayatımın kapatıcıları desem abartmış olmazdım herhalde. Bu ürünleri kullandıktan sonra bir daha hiç krem ya da likit kapatıcı kullanamayacakmışım gibi düşünüyorum. Çizgilere dolmuyor, topaklanıp yapay görünmüyor, yağlanmayı minimuma indiriyor ve en önemlisi uzun süre dayanıyor. Fiyatı da uygun. Çok çok seviyorum ve hergün kullanıyorum. İyi ki büyük boy almışım, yoksa EDM ülkemize yollamayı durdurduğunda çok üzülebilirdim.

The best concealers ever. This two are my must haves. I love love love how natural they look, how perfectly they cover my undereye circles and how cheap they are. I am so happy that i have 2 big sizes because EDM no longer ships to Turkey and if i wouldnt have this babies i really would feel sad. I dont think that i will use any kind of cream or liquid concealers anymore. Dont even think about it, just have it!

2 yorum:



Lvst dedi ki...

Nice blog! I have the maybelline foundation also, but i haven't tried it yet even though i bought it a long time ago. Now i'm really curious about it & i'm going to try it soon.
X Laura

Bilgentolis dedi ki...

Thank you :) If your skin is not oily you will probably love that foundation. I hope it works for you. See you.