Mim

Bir dönem bloglarda mim furyası esmişti de hiç nasibimi alamamıştım. Yazmaya da üşenmiştim bir bakıma. Bugün özendim ve takip ettiğim bloglardan bir kaç mim kopyası çektim :P bir tanesi ile başlayayım. Kendi kendine gelin güvey olmak böyle bişi olsa gerek di mi :P

1-Kullandığınız parfümün markası nedir ?

Şu sıralar birden fazla parfüm kullanıyorum. Ben de parfümüm imzam olsun 15 sene aynı parfümü kullanan tiplerden olayım isterdşm fakat bu maymun iştahlılıkla zor görünüyor. Şu sıralar en çok kullandığım parfüm ise Versace - Crystal Noir. Bir de Lolita Lempicka'yı saymalıyım sanırım. İkisini de çok seviyorum.

2-Kullandığınız kremin markası nedir?

Bahsedilen yüz kremiyse eğer Clinique Dramatically Different Moustrising Gel kullanıyorum.

3-Şu an okuduğunuz kitabın adı nedir?

Gece Evi serisinin 5. kitabı olan Av'a başladım bugün. Öyle fena sardı ki bu seri ilk 4 kitabını 2 haftada okudum. Yedim desem daha yerinde olur sanırım. Hastasıyım.

4-En son aldığınız 3 ürünün adı nedir?

YSL Rouge Volupte No:2
Lolita Lempicka Eau De Parfum
Loreal Volume Shocking rimel

5-En çok sevdiğin 3 dizi film nedir?

1) Grey's Anatomy : Tüm sezonlarını 2 kere baştan sona izledim. Vaktim olsa 3.yü de izlerdim. O derece delisiyim.
2) Heroes
3)Lost

Hala bu mimle mimlenmemiş olanlar varsa ben de onlara göndereyim bari. Öpüldünüz :)

0 yorum: