Temmuz 2011 Favorilerim

Merhaba arkadaşlar. Uzun bi aradan sonra birlikteyiz tekrar :D Bu ay en severek kullandığım ürünleri sizlerle paylaşmak istedim. Bakalım neler varmış?

Önce video; (nasıl yakalamış beni youtube, olmaz olsun böyle tip :D )




kotalı internet mağdurları için de foto ve açıklamalar :D







Sarıkız Doğal Maden Suyu Spreyi: Çok severek kullanıyorum bunu ben. Yazın makyajlı günlerde serinlemek için yüzümü yıkayamadığımda imdada yetişiyor. Tek dezavantajı bulmanın çok zor olması. Avene ve La Roche Posey de buna benzer termal su içerikli ürünler satıyor ama bunun daha ucuz olduğunu tahmin ediyorum. Kendim almadım, hediye geldi o yüzden de fiyatını bilmiyorum ne yazık ki. Bulabilirseniz alın deneyin derim.

Gliss Sıvı Saç Kremi: Kokusu tek kelimeyle muhteşem. Denize gittiğimde deniz sonrası ıslak saçlarıma sürdüm ve saçlarıma iyi geldiğini düşünüyorum. Mucizeler yaratmadı ama kurumasını engelledi ve hoş bir şekil verdi sanki. Saçlarımın sürdükten sonra misler gibi kokması da cabası. Fiyatı 6 liraydı yanılmıyorsam Kipa'da.

Biderma Photoderm Ma Spf 50 Güneş Koruma Spreyi: Bioderma'nın bir çekilişinde hediye olarak kazandım bu ürünü ve bayıldım. Yapısı çok güzel, hemen emiliyor. Kokusuz, yağlı bir his bırakmıyor. Ciltte varlığı yokluğu bir ve bu yaz favorim oldu gerçekten. Bittiğinde tekrar almayı düşünebileceğim kadar güzel. Çok güvendiğim bir marka oldu Bioderma ve gönül rahatlığıyla da tavsiye ediyorum bu kremi. Hem yüz hem de vücutta kullanılabiliyor, ayrıca hassas ciltlere de uygun. Fiyatı internet eczanelerinde 50 lira civarı yanılmıyorsam.

Emotion Harmony Deodorant: Bunu yarıladım bir ayda. Kokusu çok güzel ve ferah, oldukça da kalıcı. Tekrar alabilirim. Fiyatı 5 6 lira civarı olsa gerek.

The Body Shop Vanilla Vücut Losyonu: Daha önce de bi kaç kez bahsettim, sıkılmış olmanız olası ama cidden bayılıyorum ben bu losyona. Yapısı ve kokusu öyle güzel ki. Yumuşacık, hemen emiliyor. Yazın krem sürmekten nefret eden bendeniz bile bu yavruyu sürmekten hiç vazgeçmiyorum. Kollara ve bacaklara sürmek için çok ideal bence. Body shop indirime girdiğinde tekrar alacağım kesinlikle.

Parmex Aseton: Bundan önce kullandığım aseton o kadar kötüydü ki parmexe resmen aşkla saldırdım ve tekrar hatırladım ne kadar güzel birşey olduğunu bunun. Ojeyi güzel çıkarıyor, tırnakları kurutmuyor, korkunç bir kokusu da yok. Bittikçe tekrar bunu alcam ve bir daha maceraya girmiycem.

Bioderma Photoderm After Sun Lotion: Yüz ve vücut için kullanılabilen güneş sonrası losyonu. Bu da diğer Bioderma güneş kremiyle beraber hediye gelmişti ve bunu da kullandım denizde bolca. Açıkçası güneş kremi kadar vurmadı beni ama işini yapmıyor da diyemem. Yapısı hafif ve akışkan. Nemlendirmesi cildi rahatlatması da iyi. Biraz daha serinletici bir hissi olsaydmış 10 üzerinden 10 alırmış benden.

Elf Desert Haze Oje: Yaz geldi, herkes cıvıl cıvıl renk ojelerde ama benim nude renk sevdam bitecek gibi değil. Çok güzel ve çok temiz bir renk, yıl boyu sürülebilecek kadar güzel bence. Tek eksi yanı rengini ancak 3 katta vermesi ama ne yapalım gül ve diken olayı işte :)

Golden Rose Silk Touch Matte Eyeshadow 202: Bayılıyorum bu renge. Mat ama tamamen mat tozumsu bir görüntüsü yok. Krem gibi ciltle bütünleşiyor ve çok doğal duruyor. Tüm göz kapağıma sürüp diğer farlara baz olarak kullanıyorum ve çok memnunum.

Flormar Matte Mono Eyeshadow: Ne yazık ki arkasından numarası silinmiş. Çok hoş nude bir pembe. Mat, yapısı ince ve oldukça doğal duruyor. Severek kullanıyorum.

MAC Naked Lunch Eyeshadow: Fazla söze gerek yok herhalde, macin en meşhur farlarından biri ve rengi çok hoş. Benm tenimde çok belli etmiyor kendini ama bu memnun olduğum birşey açıkçası. Çok hoş bir ışıltı katıyor göze ve smokey makyaj için harika olur bence.


Vaseline Lip Theraphy Dudak Nemlendiricisi: Aşığım buna ben. Verdiği hafif renk, dudakları yumuşacık yapması, nemlendirmedeki başarısı, gereksiz parıl parıl durmayısı ve yapışkan his vermemesi mükemmel. Dia markette 4.5 liraya satıldığını gördüm.

Beauty Formulas Oil Contol Tissues: Yağlı ciltli kişilerin olmazsa olmazı bunlar bence. Watsonstan almıştım yanılmıyorsam 3 liraya ama o marka olması şart değil, herhangi bir marka da iş görür bence. Çantamdan eksik etmiyorum ve gün içinde yağlandıkça da fazla yağı alıyorum bunlarla. Çok memnunum.

Evet arkadaşlar benim temmuz favorilerim şimdilik bu kadar. Sizler en çok neleri kullandınız bu ay?

5 yorum:



buket dedi ki...

ben ne kullandım ne kullandım diye düşünürken aklıma geldi project 10 pan yapıyorum orada ne varsa onu kullandım sanırım for example dersek vichy tri activ nemlendirici garnier tonik nivea sos lip balm neutrogena(daha google'da adını aratmadan ezbere yazdığım olmadı) eye boost göz kremi boş sprey şişesine doldurulmuş sarıkız soda TBS seaweed temizleyici diadermine beyaz çay özlü sanırım peeling U by Ungaro vücut losyonu Lush tea tree water vs. vs. bitmiyor sayın seyirciler önünü alamıyoruz sevgiler saygılar efenim

gınny dedi ki...

2haftada olsa çok zaman oldu. bence her ay yeni favorin olan urunlerden bahsetsen hatta eskiden favorı olan ama o ay favorınden çıkan urunlerdende bahsede bilirsin bu arada kirpiklerinde takma kırpik olduğunu anlamamıştım söyleyene kadar güzel duruyorlar güzel bir videoydu yenilerini bekliyorum özellikle takma kırpik takıcağın video yu bekliyorum

kozmetikperisi dedi ki...

bioderma güneş kremini bende kullandım çok iyi bir ürün

kepslok dedi ki...

nasıl yakalamış beni youtube, olmaz olsun böyle tip :D çok güldüm ya:)

huncalife dedi ki...

teşekkürler