coastal scents alışverişim


youtubeda meşhur enkore'dan duymuştum ilk olarak bu markayı. fırçalarını çok övüyor, pahalı mac fırçalarına ucuz bir alternatif olarak tanıtıyordu. sonradan sitesini ziyaret ettim ve itsbeauty.com da da çok övüldüğünü duydum. alışveriş yapmaya karar verdim. o dönem henüz inglot 27TG ile tanışmamış olduğumdan ve stippling brush diye delirdiğimden hemen bir tane silver duo fiber stippling brush, bir de white angled liner brush aldım. uzun zamandır açılı bir eyeliner fırçası almak istiyordum zaten jel eyeliner ile uygulamak için. o sıralar coastalda jel eyeliner bulunduğunu bilmediğimden ondan sipariş etmemiştim. sonradan olduğunu görünce ondan da aldım. gelecek yazıya o da artık :)


stippling brusha 7.95 dolar, açılı liner fırçasına ise 2.19 dolar ödedim. paketin içinden bir de allık testerı çıktı. çok şeker görünüyor. pembemsi bronzumsu ışıltılı gibi bir ürün. hoşuma gitti rengi. 20 nisanda sipariş vermiştim 2 mayısta elime ulaştı. kargosu da hızlı sayılır. fırçalar hakkındaki yorumlarım gelecek yazıların konusu olacak. inglot fırçamla kıyaslama yapıp yazmayı düşünüyorum. şimdilik bu kadar yeterli. görüşücez :*




0 yorum: