Son aldıklarım ve sizden gelenler

6 yorum:



burcu dedi ki...

Merhaba
Yine çok güzel bir video olmuş. Tebrikler :)
Eğer yapabilirsen istek video ricam olacaktı. Amerika'ya giderken yanında götüreceğin makyaj ve bakım ürünlerini gösterir misin?
Yaparsan çok mutlu olurum, yapamazsan canın sağolsun :))

Bayan İK dedi ki...

çog tatlısın yeaa :)
bütün aldıklarını güle güle kullan işallah

Adsız dedi ki...

Merhaba, bende kuru şampuan kullanıyorum . Benimki John Frieda fakat kuru şampuan işte farklılık olacağını zannetmiyorum.Sıktıktan sonra hemen hiç beklemeden kıllı yani fön fırçasıyla taramanız gerekiyor.Bende böyle işe yarıyor fakat saçtan saça değişir.Öyle olmassa eski bir sprey şişesinin içine su doldurup kullanmadan önce saçınıza bir fıscık sıkın :) Umarım yardımcı olmuşumdur :)

Sema dedi ki...

Güzel bilgiler için teşekkürler. Evet bende kullandım bazı ürünlerini. Ama kolay bulunmuyor. Video da çok güzeldi.

gamze dedi ki...

Çoooook sevindim Amerikaya gideceğin için. Yolun açık olsun, inşallah çok başarılı olursun!
sevgiler,
gamze

Adsız dedi ki...

bilgencim özlemiştik seni ne iyi oldu gelişin.temellimi gittin geri gelmiyecekmisin buraya.amerika maceralarını heyecanla bekliyorum paylaşırsın demi.kendine dikkat et oralarda başarılarr canım