Alışveriş özgürlüğümü geri ver kampanyasına destek

Arkadaşlar internetten alışveriş kısıtlamasını bilmeyen yok. Her platformda ne kadar kızgın ve üzgün olduğumuzu belirtiyoruz. Böylesi bi kısıtlamayı yaşamak, en doğal haklarımızdan birinden böyle zorla uzak tutulmak çok can sıkıcı. İşte buna sessiz kalmak istemeyen bir gurup gönüllü çok güzel bir işe imza attılar. Bir avukatla görüşüldü ve yasal işlemlere başlanıyor. Bunun bir bedeli var ve bu bedeli bizler yani bu yasaktan muzdarip olanlar yükleniyor. Kendi adıma 10 liralık (5 de olur 100 de olur bu tamamen ödeme gücünüze bağlı) bu yardımı yapmayı çok görmedim, yaptım. Sizlerden de bu konuda özverili olmanızı rica ediyorum. Ben nereye ne ödeyeceğim, sistem nasıl işleyecek, bu gönüllüler kimlerdir diye soranları da aşağıda vereceğim linki tıklayıp detaylı bilgi almaya davet ediyorum. Bizden alınmış özgürlüğü söke söke geri alabilmemiz tek dileğim.

http://www.facebook.com/#!/home.php?sk=group_141038985968157&ap=1

http://yurtdisialisverisyasagi.blogspot.com/

HESAP NUMARASI:

Umut Şeker
Türkiye İş Bankası Ankara Kavaklıdere Şubesi
4209 (Şube Kodu) - 0866908 (Hesap No)
IBAN: (TR950006400000142090866908)


PAYPAL ADRESİ:

taurusskywalker@gmail.com

0 yorum: