mini inglot haul


tekrar herkese merhaba. bayram sebebiyle arkadaşımla kendimizi forum bornovaya attık dün. oralara kadar gidip de inglota uğramamak olmazdı elbette. inglotun ürünlerini çok başarılı buluyorum ve renk skalasının genişliğine de hayranım. son günlerde fena halde nude rujlara takmıştım ve ignlotta tam aradığım gibi iki adet nude ruj buldum. bunlardan birisi fotoda gördüğünüz 47 numaralı lipstick. yapısı kremsi sayılır. sürümü çok kolay değil ama sert de değil. en önemli özelliği kalıcı olması. kalıcı nude rujlar gibi çizgilere dolup çok mat ve donuk bir görüntü vermiyor. aksine çok hafif kremsi bir ışıltısı da var. çok çok çok sevdim rengini. keşke biraz daha hafif olsaymış yapısı. hayatımın ruju olurdu muhtemelen. tek dezavantajı gramajının düşük oluşu. b da rujun fiyatını daha da pahalı bulmama sebep oluyor. bu minik güzellik sadece 1.8 gram ve 35 TL. açıkçası bana pahalı geldi. yine de rengini çok beğendim ve almaya karar verdim.

diğer ürünlerden kabuki fırça ise yeni aşkım. inanılmaz yumuşak, inanılmaz sık kılları var. mağadaza herkesin kullanmış olduğu, binlerce kez uygulama yapmış olması muhtemel fırçanın yumuşaklığı ve formunu kaybetmemiş olması beni kendine aşık etti. uzun zamandır bir kabuki istiyordum ihtiyacım pek olmamasına rağmen. ama dayanamadım bunun güzelliğine. fiyatı 69 lira idi ve tabi ki pahalı buldum. alıp almamak arasında kararsızlığa da düştüm ama yok, benim olmalıydı. işin ilginci fotoğrafta gördüğünüz allığı aldığımda fırçanın yüzde 30 indirime girecek olmasıydı. şöyle ki, fırçayı tek başına alırsam 69 lira edecekti. allıkla beraber alırsam 48 lira. bu refill allığın fiyatı 15 lira. allık + fırça 63 lira. yani tek başına fırçadan bile daha ucuz. eh aptal değilim ya, kapıverdim hemen allığı da. rengine ve ışıltısına bayıldım ( fotoda fazla belli olmasa da). everyday minerals kullananlar bilirler, new car smelle benzettim ben fena halde. allığın numarası 26B1.

işte yeni cicilerim bunlar. bayramlığım oldular bir nevi :P sorularınız ve yorumlarınız varsa bekliyorum. tekrar görüşücez :*

0 yorum: